Κυριακή 12 Απριλίου 2020

Καρχιμάκης μια αναφορά Ευγνωμοσύνης στον Ανδρέα

Η στιγμή που ο Ανδρέας Παπανδρέου,τον Αύγουστο του 1993 ,στην Ελούντα μου πρότεινε να είμαι συνεργάτης του στο πρωθυπουργικό γραφείο,μετά τις εκλογές του Οκτώβρη του 1993.
Το ΠΑΣΟΚ νίκησε τον Οκτώβρη και εγώ βρέθηκα διπλα στο μεγάλο ηγέτη,ειδικός σύμβουλος του στο Μέγαρο Μαξίμου.
Η τιμή και η ευθύνη τεράστια.

Έμελε όμως να μου ανοίξει στη συνέχεια,ένα ωραίο πολιτικό ταξίδι που καθορισε την ζωή μου και μου έδωσε την δυνατότητα, να υπηρετήσω ως βουλευτής ,τον τόπο μου το Λασίθι και τους ανθρώπους του .

Ένα ταξίδι που που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα στις γειτονιές της Δυτικής Αθήνας και όχι μόνο.
Αειμνηστε πρόεδρε η ευγνωμοσύνη μου απέραντη.
Και ενός ολοκλήρου λαού ,κυρίως των αδυναμων των μη προνομιούχων,που έζησε τις καλύτερες μέρες του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου