Δράμα,Καβάλα και τελευταία και το Δημοτικό Συμβούλιο του Κιλκίς εκφράζουν την ανησυχία τους για το, αν και κυρίως πως, θα γίνει η νέα σύνδεση του έργου: "Σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Νέα Καρβάλη".
Εδώ στις Σερρες που ο σχεδιασμός "μας πετάει" για μια ακόμη φορά έξω, ΤΙΠΟΤΑ.Δεν ίδρωσε κανένα αυτί.
Όπως δεν ίδρωσε όταν μας πέταξαν και εκτός της Νέας Εγνατίας!
Ύστερα είναι ν΄απορεί κανείς γιατί είμαστε τελευταίοι σε ανάπτυξη..!
Για του λόγου το αληθές παραθέτω από την ημερήσια διάταξη του Δημοτικού Συμβουλίου της Γειτονικής πόλης το σχετικό θέμα αυτολεξεί:
"Γνωμοδότηση επί του περιεχομένου του φακέλου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο/δραστηριότητα με τίτλο: "Διαβίβαση προς δημοσιοποίηση και διαβούλευση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου: "Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Νέα Καρβάλη", υποκατηγορία 1 της Πρώτης (Α) κατηγορίας της Ομάδας 1ης - ¨Έργα χερσαίων και εναέριων μεταφορών" με Α/Α 20."
Αναρωτιέται κανείς αν πρόκειται για αφασία λόγω ανικανότητας ή αν η απραξία εξυπηρετεί άλλες σκοπιμότητες;
Εδώ στις Σερρες που ο σχεδιασμός "μας πετάει" για μια ακόμη φορά έξω, ΤΙΠΟΤΑ.Δεν ίδρωσε κανένα αυτί.
Όπως δεν ίδρωσε όταν μας πέταξαν και εκτός της Νέας Εγνατίας!
Ύστερα είναι ν΄απορεί κανείς γιατί είμαστε τελευταίοι σε ανάπτυξη..!
Για του λόγου το αληθές παραθέτω από την ημερήσια διάταξη του Δημοτικού Συμβουλίου της Γειτονικής πόλης το σχετικό θέμα αυτολεξεί:
"Γνωμοδότηση επί του περιεχομένου του φακέλου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο/δραστηριότητα με τίτλο: "Διαβίβαση προς δημοσιοποίηση και διαβούλευση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου: "Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη - Αμφίπολη - Νέα Καρβάλη", υποκατηγορία 1 της Πρώτης (Α) κατηγορίας της Ομάδας 1ης - ¨Έργα χερσαίων και εναέριων μεταφορών" με Α/Α 20."
Αναρωτιέται κανείς αν πρόκειται για αφασία λόγω ανικανότητας ή αν η απραξία εξυπηρετεί άλλες σκοπιμότητες;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου