2) Στην συνέχεια, στην εκδήλωση της Περιφέρειας για τα οδικά έργα, ανακοινώθηκαν τα εξής:
α) Ότι υπάρχει πλήρες χρονοδιάγραμμα για την εθνική οδό Θεσσαλονίκης Έδεσσας. Ημερομηνία περαίωσης και χρήσης του έργου, όμως, ΔΕΝ αναφέρθηκε.
β) Τονίστηκε ότι το έργο θα κατασκευασθεί με ΣΔΙΤ, χωρίς διόδια. Καμία αναφορά όμως στο πώς θα πληρωθεί ο κατασκευαστής και από πού θα προκύπτει το (εύλογο ελπίζω) κέρδος του.
γ) Παρά τις πανηγυρικές δηλώσεις Κυβέρνησης και Περιφέρειας, πριν λίγες εβδομάδες περί ένταξης του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, ουδείς απάντησε τεκμηριωμένα στα εξής:
- Ζήτησε όντως η Περιφέρεια και η Κυβέρνηση την ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης; Αν αυτό ισχύει, σημαίνει ότι το έργο θα είχε ολοκληρωθεί ως το 2026. Μπορούν,ΤΩΡΑ, να διαβεβαιώσουν γι' αυτό;
- Η ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης θα σήμαινε ότι το Κράτος ΔΕΝ θα κατέβαλε ούτε ένα ευρώ για την ολοκλήρωσή του. Μπορούν να διαβεβαιώσουν, ΤΩΡΑ, γι' αυτό;
- Ως δεύτερη επιλογή, αν δεν εντασσόταν το έργο στο Ταμείο Ανάκαμψης, είχαν αναφέρει το νέο ΕΣΠΑ. Γιατί αυτό δεν έγινε;
- Διατυμπανίζουν ότι η κατασκευή με ΣΔΙΤ είναι η καλύτερη μέθοδος. Τότε γιατί δεν την ανακοίνωσαν εξ' αρχής; Γιατί δεν κατασκευάζεται και ο ΒΟΑΚ με την ίδια μέθοδο;
Και μια "απορία": Μετά την ομιλία του Υπουργού Υποδομών κ. Καραμανλή, που με σαφήνεια είπε ότι ο χρόνος της διαδρομής θα μειωθεί κατα 10 λεπτά, μέσα ενημέρωσης της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, είχαν ως τίτλο το εξής: "Θεσσαλονίκη Εδεσσα σε 10 λεπτά", λες κι είχε γραφεί από το ίδιο χέρι...
Μετά από ώρες το αφαίρεσαν. Λάθος, θα μου πείτε. Θα συμφωνήσω κι ας μείνω με την απορία πώς έκαναν το ίδιο λάθος, ταυτόχρονα, πάνω από ένα μέσα ενημέρωσης. Αλλά, πάλι, αν ήταν όντως λάθος μια συγνώμη, έστω προσχηματική, δεν θάγραφε κάποιος ...
Υ.Γ. Αν ήταν ακόμη ο κ. Πέτσας Υπουργός Τύπου, θα απαντούσε άραγε στη ΛΙΣΤΑ των παραπάνω ερωτήσεων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου