Επισημαίνεται, πως η φόρμα «Συλλογικού Προγραμματισμού» θα ενεργοποιηθεί τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου και οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα μπορούν να εισέρχονται στην εφαρμογή από την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου.
Την εγκύκλιο συνοδεύει κείμενο με δεκαπέντε ερωτήσεις-απαντήσεις σχετικά με την αξιολόγηση. Μεταξύ αυτών, τίθεται το ερώτημα: «Μπορούν να χρησιμοποιηθούν “έτοιμα-φασόν” κείμενα για την αξιολόγηση, σε συγκεκριμένους μόνο άξονες και όχι εξατομικευμένα κείμενα για κάθε σχολική μονάδα;».
Και το κείμενο του υπουργείου απαντάει: «Όχι. Ο νόμος και η υπουργική απόφαση προβλέπουν συγκεκριμένη διαδικασία, άξονες, βήματα και πλαίσιο για την υλοποίηση της αξιολόγησης σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου. Μη ουσιαστική συμμετοχή στη διαδικασία αυτή ή υποβολή έτοιμου – μη εξατομικευμένου κειμένου συνιστά παραβίαση και του κανονιστικού πλαισίου και της τελεσίδικης δικαστικής απόφασης».
Δείτε τις ερωταπαντήσεις του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων εδώ.
Επισημαίνεται πως, βάσει των παραπάνω, τα υποδείγματα εκθέσεων αξιολόγησης που απέστειλε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία, είναι παράνομα.
Κεραμέως: Το 60% των σχολείων έχουν εφαρμόσει το νόμο αξιολόγησης
Αξίζει, εξάλλου, να αναφερθεί πως περισσότερα από 8.000 σχολεία – δηλαδή το 60% επί του συνόλου των σχολικών μονάδων – έχουν ήδη εφαρμόσει το νόμο για την αξιολόγηση, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως, νωρίτερα την Παρασκευή.
Η ίδια διερωτήθηκε, δε, πώς είναι δυνατόν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες να προτρέπουν τους εκπαιδευτικούς να παρανομούν και να τους υποδεικνύουν «αξιολόγηση φασόν».
Αξίζει, εξάλλου, να αναφερθεί πως περισσότερα από 8.000 σχολεία – δηλαδή το 60% επί του συνόλου των σχολικών μονάδων – έχουν ήδη εφαρμόσει το νόμο για την αξιολόγηση, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως, νωρίτερα την Παρασκευή.
Η ίδια διερωτήθηκε, δε, πώς είναι δυνατόν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες να προτρέπουν τους εκπαιδευτικούς να παρανομούν και να τους υποδεικνύουν «αξιολόγηση φασόν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου