Για πόσο καιρό ακόμα θα τρέφουμε φρούδες ελπίδες για άμεση ολοκλήρωση του δρόμου με βάση τις δηλώσεις των αρμοδίων; «Μέχρι τέλη του 2023 θα είναι έτοιμος ο δρόμος Νέας Σάντας - Ασσήρου» αυτή ήταν η δήλωση του κ. Τζιτζικώστα στις 23 Φεβρουαρίου 2023· έχουν περάσει 8 μήνες και το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί ούτε κατά το ήμισυ.
Για πόσα χρόνια ακόμα θα υποβαθμίζουμε τη σπουδαιότητα του έργου; Η σιωπή μας δηλώνει αποδοχή. Βάζουμε τέλος στην ανοχή, η τρέχουσα κατάσταση απαιτεί την φωνή μας και όχι την ηχώ διαφόρων πολιτικών σκοπιμοτήτων.
Ταυτόχρονα, η ανακατασκευή και η συντήρηση της ΠΑΘΕ είναι ένα έργο που διαδραματίζει καίριο ρόλο για την επικοινωνία με τα Βαλκάνια καθώς και με τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες. Η σημερινή εικόνα δεν αρμόζει σε κανένα ευρωπαϊκό πρότυπο οδικού δικτύου το οποίο αποτελεί σταυροδρόμι για διάφορους προορισμούς. Η σημερινή κατάσταση της ΠΑΘΕ νομίζω πως δεν αρμόζει σε μια σύγχρονη Περιφερειακή ενότητα του 21ου αιώνα.
Είναι το μοναδικό τμήμα στο οποίο υπάρχει αμφίδρομη κυκλοφορία και δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα. Η ανακατασκευή αυτή λοιπόν, στοχεύει στην αναβάθμιση της ίδιας της περιφέρειας και στην παροχή ασφαλούς μετακίνησης για την εξυπηρέτηση των αναγκών μας.
Μπορείτε να οραματιστείτε την πρόοδο, την ανάπτυξη του εμπορίου και την αύξηση του τουρισμού με αυτήν την εικόνα; Νομίζω πως είναι ένα εύλογο ερώτημα που πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις για το μέλλον της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Επίσης σημαντική κρίνεται η διεκδίκηση πόρων και έργων σύμφωνα με τις ανάγκες του Νομού και όχι με βάση τον πληθυσμό, όπως μας βλέπει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Παρόλα αυτά, φημολογείται ότι η διοίκηση της μας υπολογίζει όσο και τον Δήμο Εύοσμου Κορδελιού λόγω του ίδιου πληθυσμού μας πράγμα που δεν αποδεικνύεται από καμία πράξη.
Για πόσα χρόνια ακόμα θα υποβαθμίζουμε τη σπουδαιότητα του έργου; Η σιωπή μας δηλώνει αποδοχή. Βάζουμε τέλος στην ανοχή, η τρέχουσα κατάσταση απαιτεί την φωνή μας και όχι την ηχώ διαφόρων πολιτικών σκοπιμοτήτων.
Ταυτόχρονα, η ανακατασκευή και η συντήρηση της ΠΑΘΕ είναι ένα έργο που διαδραματίζει καίριο ρόλο για την επικοινωνία με τα Βαλκάνια καθώς και με τις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες. Η σημερινή εικόνα δεν αρμόζει σε κανένα ευρωπαϊκό πρότυπο οδικού δικτύου το οποίο αποτελεί σταυροδρόμι για διάφορους προορισμούς. Η σημερινή κατάσταση της ΠΑΘΕ νομίζω πως δεν αρμόζει σε μια σύγχρονη Περιφερειακή ενότητα του 21ου αιώνα.
Είναι το μοναδικό τμήμα στο οποίο υπάρχει αμφίδρομη κυκλοφορία και δεν υπάρχει διαχωριστική νησίδα. Η ανακατασκευή αυτή λοιπόν, στοχεύει στην αναβάθμιση της ίδιας της περιφέρειας και στην παροχή ασφαλούς μετακίνησης για την εξυπηρέτηση των αναγκών μας.
Μπορείτε να οραματιστείτε την πρόοδο, την ανάπτυξη του εμπορίου και την αύξηση του τουρισμού με αυτήν την εικόνα; Νομίζω πως είναι ένα εύλογο ερώτημα που πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις για το μέλλον της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Επίσης σημαντική κρίνεται η διεκδίκηση πόρων και έργων σύμφωνα με τις ανάγκες του Νομού και όχι με βάση τον πληθυσμό, όπως μας βλέπει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Παρόλα αυτά, φημολογείται ότι η διοίκηση της μας υπολογίζει όσο και τον Δήμο Εύοσμου Κορδελιού λόγω του ίδιου πληθυσμού μας πράγμα που δεν αποδεικνύεται από καμία πράξη.
Οφείλουμε μαζί λοιπόν, να διεκδικήσουμε πόρους για τα 440 χιλιόμετρα οδικού δικτύου που ανήκουν στην Περιφέρεια με αιτιολογημένες και ορθολογικές προτάσεις που μπορούν γίνουν πράξεις και όχι με κούφιες υποσχέσεις!
Ακόμη, η χρηματοδότηση για συντηρήσεις του οδικού δικτύου σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας στο νομό Κιλκίς είναι ένα ζήτημα μείζονος σημασίας που πρέπει να επισημανθεί στη λίστα των πρωτευόντων έργων.
Στην ευθύνη της Υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς μάλιστα, ανήκει το Εθνικό, Επαρχιακό και Δημοτικό Οδικό Δίκτυο, συνολικού μήκους (126,40+ 440,85 + 185,75) 753,00 Km για τα οποία δεν έχει γίνει κάποια σημαντική ενέργεια• αντιθέτως, η αδράνεια της διοίκησης αποδεικνύει για μια ακόμη φορά το πόσο μας υπολογίζουν ως Νόμο!
Ο καθαρισμός των πρανών και των κλαδιών επίσης, είναι μια από τις κύριες επιδιώξεις μου που θα μπορέσει να καταστήσει ασφαλέστερη τη μετακίνηση μας προκειμένου αποφύγουμε τυχόν ατυχήματα! Τα τελευταία χρόνια ως ενεργός πολίτης παρατηρώ τους δρόμους αυτούς και φοβάμαι πως μπορεί να αποτελέσουν πηγή ποικίλων προβλημάτων και κυρίως ατυχημάτων λόγω του χαμηλού επιπέδου ορατότητας που υπάρχει σε εκείνα τα σημεία. Νομίζω άλλωστε πως κανένας μας δεν θέλει να θρηνήσει αλλά θύματα της ασφάλτου!
Ο καθαρισμός των πρανών και των κλαδιών επίσης, είναι μια από τις κύριες επιδιώξεις μου που θα μπορέσει να καταστήσει ασφαλέστερη τη μετακίνηση μας προκειμένου αποφύγουμε τυχόν ατυχήματα! Τα τελευταία χρόνια ως ενεργός πολίτης παρατηρώ τους δρόμους αυτούς και φοβάμαι πως μπορεί να αποτελέσουν πηγή ποικίλων προβλημάτων και κυρίως ατυχημάτων λόγω του χαμηλού επιπέδου ορατότητας που υπάρχει σε εκείνα τα σημεία. Νομίζω άλλωστε πως κανένας μας δεν θέλει να θρηνήσει αλλά θύματα της ασφάλτου!
Το σύνολο των υδατορεμάτων, (πλην αυτών της ευθύνης της Δασικής Υπηρεσίας) συνολικού μήκους 3.500 Km καλύπτεται από υδατορέματα και τάφρους που μπορούν να προκαλέσουν ποικίλα και σοβαρά προβλήματα στο Νομό μας.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η «επάνδρωση» ενός εξοπλισμού μηχανημάτων, πόρων καθώς και προσωπικού για την κάλυψη όλων των αρμοδιοτήτων της περιφέρειας.
Την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023 σας προσκαλώ να θέσουμε στόχους μαζί δίνοντας μάχη για την επίτευξη τους. Να αποκτήσουμε φωνή στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Να γίνουμε επιτέλους ένας υπολογίσιμος Νομός για όλους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου