«Μέχρι το 2019 λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, αλλά σταμάτησε. Εαν υπήρχε η τηλεδιοίκηση, που σταμάτησε το 2019 στη Λάρισα, θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα γιατί αυτόματα θα λειτουργούσε το σύστημα πέδησης και θα ακινητοποιούνταν οι συρμοί», είπε ο πρώην υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων από το 2009-2011 και καταλόγισε ευθύνες στην κυβέρνηση για τη μη ολοκλήρωση της σύμβασης.
Πάντως, ο κ. Ρέππας αναγνώρισε πως παίζει καθοριστικό ρόλο ο ανθρώπινος παράγοντας, υπογραμμίζοντας ότι ο μοιραίος σταθμάρχης δεν ήταν κατάλληλος για τη θέση αυτή.
«Η επιλογή του δεν έγινε με αξιοκρατικά κριτήρια, όπως προκύπτει και εκ του αποτελέσματος», είπε. Σε ότι αφορά στους λόγους που κατά τη γνώμη του, οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών, είπε ότι δεν υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες σε κάθε σταθμό, όπως αυτόν της Λάρισας, όπου στο παρελθόν υπηρετούσαν δυο σταθμάρχες κι ένας επιθεωρητής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου