Η πρώτη επίσημη συνεδρίαση των Τομεαρχών της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης , θα πραγματοποιηθεί αύριο Παρασκευή 12:00 στο Ξενοδοχείο Grand Hyatt (Λεωφ.Συγγρού 115) στην Αίθουσα Παρθενών.
Η συνεδρίαση θα ξεκινήσει με εισήγηση του προέδρου της ΕΛ.Α.Σ ΑλέξηΤσίπρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου