Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Καταγγελία για hotel Peli Χαλκιδικής


Πριν από 1.5 περίπου μηνά έκανα κράτηση στο ξενοδοχείο HOTEL PELI Χαλκιδικής. Το ένα άτομο από εμάς ήταν με εισιτήρια τις εργατικής εστίας. Χωρίς κανένα πρόβλημα προχωρήσαμε την κράτηση και έδωσα την προκαταβολή που μου ζητήθηκε την επομένη μέρα μέσο ταχυδρομικής επιταγής . Χθες το πρωί και χωρίς καμία προειδοποίηση από κανέναν ένας......υπάλληλος των ΕΛΤΑ μου έφερε πίσω την προκαταβολή. Πηρά τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει , και ένας υπάλληλος μου είπε ότι το ξενοδοχείο άλλαξε διεύθυνση και ότι ο καινούργιος ιδιοκτήτης δεν συνεργάζεστε πλέον με την εργατική εστία . Έξαλλος του ζήτησα να μου δώσει κάποιον να μιλήσω περεταίρω , γιατί δεν μπορεί 25 μέρες ποιο νωρίς να μου λέει κάτι τέτοιο εφόσον έχω κανονίσει άδεια εκείνες τις μέρες. Κατά την διάρκεια τις συνομιλίας μου με τον συγκεκριμένο υπάλληλο μου έκλεισε κ το τηλέφωνο στα μούτρα. Και ρώτα εγώ. Άλλαξε η διεύθυνση του ξενοδοχείου? Η απλώς βρήκε καλύτερη τιμή να το νοικιάσει? Ευτυχώς έκλεισα άλλου δωμάτιο και πολύ κοντά στο ξενοδοχείο που ανέφερα. Θα πάω από κοντά να συγχαρώ το ‘’καινούργιο’’ ιδιοκτήτη για το νέο του ξεκίνημα.    tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου