Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Αυξάνεται ο αριθμός των υπό κατάληψη σχολών


Υπό τη σκιά του νέου νόμου-πλαισίου για τα πανεπιστημιακά ιδρύματα και των κινητοποιήσεων των φοιτητών, ο αριθμός των υπό κατάληψη σχολών αυξάνεται.

Τα τμήματα που τελούν υπό κατάληψη στα πανεπιστήμια ξεπερνούν τα 120, ενώ συνεχώς αυξάνεται και ο αριθμός των τμημάτων που καταλαμβάνονται από τους φοιτητές στα Τ.Ε.Ι.

Έκτακτη Σύνοδος των πρυτάνεων

Σήμερα, Παρασκευή, θα συνέλθει εκτάκτως η Σύνοδος των Πρυτάνεων, προκειμένου να τοποθετηθεί συνολικά επί του νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση. Επισημαίνεται ότι, παρά τις αλλαγές που έγιναν, αρκετοί πρυτάνεις διατυπώνουν ενστάσεις για αρκετά ζητήματα, όπως ο τρόπος εκλογής του πρύτανη, η κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, η μη συμμετοχή των φοιτητών στις εκλογές για την ανάδειξη πρυτανικών αρχών κ.ά..


Αργά το βράδυ της Πέμπτης, η Γενική Συνέλευση καθηγητών του Μετσόβιου Πολυτεχνείου αποφάσισε να καλέσει τους καθηγητές του Ιδρύματος για 48ωρη απεργία, στις 5 και 6 Σεπτεμβρίου, και νέα γενική συνέλευση στις 7 Σεπτεμβρίου, ενώ συγχρόνως κατήγγειλε και την ηγεσία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καθηγητών ΑΕΙ ΠΟΣΔΕΠ για τη στάση της, καλώντας την να παραιτηθεί, επειδή, όπως επισημαίνει, «στήριξε την κυβέρνηση».

Οι φοιτητές, από την πλευρά τους, προγραμματίζουν νέες κινητοποιήσεις και συγκεκριμένα συγκέντρωση αύριο στην πλατεία Συντάγματος, πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την επόμενη Πέμπτη και συμμετοχή στις διαδηλώσεις που θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη, στη Διεθνή Έκθεση.

Χωρίς βιβλία η έναρξη της σχολικής χρονιάς

Εν όψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς, δυσλειτουργίες διαπιστώνονται και σε άλλες βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς σε λίγες ημέρες αρχίζουν τα μαθήματα σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια με βασικότερο πρόβλημα αυτό της έλλειψης βιβλίων.

Τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών προκαλεί η προτροπή του υπουργείου να χρησιμοποιηθούν φωτοτυπίες και DVD για τη διδασκαλία των μαθημάτων, καθώς δεν έχει ετοιμαστεί ακόμη ο κύριος όγκος των σχολικών βιβλίων.

Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη

zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου