Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ο κόσμος θα έπρεπε να ήταν κάπως έτσι...

Ο τρόπος ζωής που ακολουθώ δεν πρόκειται να μ’αφήσει να ζήσω πολλά χρόνια και παρά την αυτογνωσία μου, δεν κάνω κάτι για να τον αλλάξω. Είμαι σαρκοφάγος μέχρι κεραίας, τρελαίνομαι για λιπαρά και τηγανιτά και καπνίζω σαν μπουρί. Τα μόνα που κατάφερα να μειώσω είναι το αλκοόλ (εδώ και πέντε περίπου χρόνια είμαι εγκρατής γιατί το συκώτι φώναξε «ήμαρτον») και τις σοκολάτες που μου προκαλούν αλλεργίες.

Βλέπω αρκετούς ανθρώπους, μεγαλύτερους σε ηλικία, να στερούνται των πειρασμών τους λόγω προβλημάτων υγείας που τους παρουσιάζονται και στα 32 (παρά κάτι) μου πλέον θέλω να αρχίσω να προσέχω περισσότερο τον εαυτό μου, πριν με αναγκάσουν άλλοι παράγοντες. Όμως…

Όμως πως θα ήταν άραγε ο κόσμος μας, αν ήταν υγιεινό το λαρδί και ανθυγιεινό το μαρούλι; Πως θα ήταν ο κόσμος μας, αν αυτά που σήμερα πρέπει να στερηθούμε, ήταν απαραίτητα για την υγεία μας; Ο κόσμος μας λοιπόν, θα ήθελα να ήταν κάπως έτσι…


























































DrSeeng.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου