Το Wall Street Journal, το Springwise και το The Next Web συγκαταλέγονται ανάμεσα στις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στηνaugmented reality εφαρμογή που έχει δημιουργήσει η OgilvyOne για λογαριασμό τηςLacta.
Η πρωτότυπη εφαρμογή, η οποία είναι διαθέσιμη τόσο σε iOS όσο και σε android, λειτουργεί ως εξής: ο χρήστης της εφαρμογής στέλνει ένα προσωποποιημένο μήνυμα στον παραλήπτη, ο οποίος -κρατώντας μία σοκολάτα της συγκεκριμένης μάρκας- στα χέρια του μπορεί να διαβάσει μέσα από την οθόνη του κινητού και πάνω στο περιτύλιγμα της σοκολάτας (augmented reality) το συγκεκριμένο μήνυμα.
Το μήνυμα παίρνει συνήθως τη θέση του λογοτύπου. Η εφαρμογή είναι αρκετά έξυπνη και είναι βέβαιο πως θα κάνει θραύση την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου. Ένα μόνο πρόβλημα εντοπίζω: πως θα γνωρίζει ο αποστολέας του μηνύματος πως ο παραλήπτης θα έχει τη συγκεκριμένη σοκολάτα μαζί του. Σίγουρα είναι ωραίο να βλέπεις ελληνικές εφαρμογές να διακρίνονται παγκοσμίως.
appgaraz.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου