αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, διαπιστώνει ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), Κωνσταντίνος Μητρόπουλος.
Ενημερώνοντας την κοινοβουλευτική επιτροπή που επεξεργάζεται το σχετικό νομοσχέδιο και αναφερόμενος συγκεκριμένα στον διαγωνισμό που άρχισε τον περασμένο Δεκέμβριο και που η πρώτη φάση του για την εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει στις 30 Μαρτίου, ο κ. Μητρόπουλος σημείωσε ότι οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές και εξήγησε ότι σκοπός του Ταμείου είναι να προσελκύσει το σύνολο των κεφαλαίων που απαιτούνται για την ανάπτυξη του χώρου.
«Περιμένουμε κοινοπραξίες», διευκρίνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου και πρόσθεσε ότι όσοι περάσουν στη δεύτερη φάση θα πρέπει να υποβάλουν master plan, να διαθέτουν κατ΄ ελάχιστον 350 εκατομμύρια ευρώ και να προσκομίσουν εγγυητική επιστολή από Τράπεζα. Επίσης θα πρέπει να καταδείξουν ότι τα τελευταία τρία χρόνια έχουν εμπλακεί σε παρόμοια έργα με ελάχιστο κόστος 700 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως ανέφερε ο κ. Μητρόπουλος, εκτός από τα χρήματα που θα δώσει στην αρχή ο επενδυτής, το Δημόσιο θα πρέπει να διατηρήσει ένα ποσοστό ιδιοκτησίας, ώστε να συμμετέχει στις υπεραξίες που θα δημιουργηθούν στο μέλλον.
Από την πλευρά του, μιλώντας στην Επιτροπή εκ μέρους του δ.σ. της Ελληνικό Α.Ε., ο καθηγητής Λουδοβίκος Βασενχόφεν τόνισε ότι το νομοσχέδιο είναι ένα θεσμικό πλαίσιο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το μελλοντικό σχέδιο αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου, ενώ αναφέρθηκε στα «τεράστια πλεονεκτήματα» του χώρου λόγω της μεγάλης έκτασής του, το θαλάσσιο μέτωπο και την εγγύτητά του με άλλες αστικές υποδομές
BLOG.GR
Ενημερώνοντας την κοινοβουλευτική επιτροπή που επεξεργάζεται το σχετικό νομοσχέδιο και αναφερόμενος συγκεκριμένα στον διαγωνισμό που άρχισε τον περασμένο Δεκέμβριο και που η πρώτη φάση του για την εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει στις 30 Μαρτίου, ο κ. Μητρόπουλος σημείωσε ότι οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές και εξήγησε ότι σκοπός του Ταμείου είναι να προσελκύσει το σύνολο των κεφαλαίων που απαιτούνται για την ανάπτυξη του χώρου.
«Περιμένουμε κοινοπραξίες», διευκρίνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου και πρόσθεσε ότι όσοι περάσουν στη δεύτερη φάση θα πρέπει να υποβάλουν master plan, να διαθέτουν κατ΄ ελάχιστον 350 εκατομμύρια ευρώ και να προσκομίσουν εγγυητική επιστολή από Τράπεζα. Επίσης θα πρέπει να καταδείξουν ότι τα τελευταία τρία χρόνια έχουν εμπλακεί σε παρόμοια έργα με ελάχιστο κόστος 700 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως ανέφερε ο κ. Μητρόπουλος, εκτός από τα χρήματα που θα δώσει στην αρχή ο επενδυτής, το Δημόσιο θα πρέπει να διατηρήσει ένα ποσοστό ιδιοκτησίας, ώστε να συμμετέχει στις υπεραξίες που θα δημιουργηθούν στο μέλλον.
Από την πλευρά του, μιλώντας στην Επιτροπή εκ μέρους του δ.σ. της Ελληνικό Α.Ε., ο καθηγητής Λουδοβίκος Βασενχόφεν τόνισε ότι το νομοσχέδιο είναι ένα θεσμικό πλαίσιο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το μελλοντικό σχέδιο αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου, ενώ αναφέρθηκε στα «τεράστια πλεονεκτήματα» του χώρου λόγω της μεγάλης έκτασής του, το θαλάσσιο μέτωπο και την εγγύτητά του με άλλες αστικές υποδομές
BLOG.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου