Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Νίκος Γκάλης: Αν ξανάρχιζα, πάλι στον Άρη θα πήγαινα!

Στον τηλεοπτικό σταθμό Europe 1μίλησε ο Νίκος Γκάλης και αναφέρθηκε στην επιλογή του να αγωνιστεί στον Άρη: "Δεν μετανιώνω για τον Άρη, και πάλι.
αν ξανάρχιζα την καριέρα μου στον Άρη θα πήγαινα! Όταν ήρθα από την Αμερική πίστευα ότι μπορούσα να τα καταφέρω. Δεν το λέω για να μιλήσω για τον εαυτό μου, όλοι ξέρουν τι άνθρωπος είμαι, αλλά πίστευα ότι μπορούσα
να πετύχω".
THASTIVAL

Ο μεγάλος άντρας του ελληνικού μπάσκετ αναφέρθηκε και στην κατάσταση που επικρατεί στο σύγχρονο Άρη: "Δυστυχώς ή ευτυχώς, το μπάσκετ είναι επάγγελμα. Για να πάρεις καλούς παίκτες πρέπει να έχεις χρήματα. Έτσι είναι λογικό να έχουν αποδυναμωθεί οι ομάδες μας. Πρέπει οι ομάδες να έχουν τη βάση για να βγάζουν τους δικούς τους παίκτες, αλλά θα πρέπει να υπάρχει και μια οικονομική δυνατότητα για να πάρεις καλούς παίκτες και να κοιτάξεις στα μάτια τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό".
Μπορεί η αγάπη του για την ομάδα να είναι μεγάλη, ωστόσο, ο Νίκος Γκάλης έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν σκοπεύει να εμπλακεί στα διοικητικά του Άρη: "Εγώ ήμουν αθλητής, και στη νοοτροπία μένω αθλητής. Δεν με συγκινεί να ασχοληθώ με τα διοικητικά, δεν είναι κάτι που μου ταιριάζει. Να είναι ο κόσμος δίπλα στην ομάδα, εύχομαι χρόνια πολλά και καλή επιτυχία σε όλα τα τμήματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου