Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Οι δηλώσεις Κοντρέρας με την ερυθρόλευκη φανέλα

Οι δηλώσεις Κοντρέρας με την ερυθρόλευκη φανέλα
Ο Πάμπλο Κοντρέρας υπέγραψε στον Ολυμπιακό και γίνεται ο
ηγέτης της ερυθρόλευκης άμυνας.«Να δικαιώσω Μαρινάκη-κόσμο» Παίκτης του Ολυμπιακού και επισήμως για τα επόμενα δύο χρόνια είναι ο Πάμπλο Κοντρέρας και αναλαμβάνει το δύσκολο ρόλο να αντικαταστήσει επάξια τον Όλοφ Μέλμπεργκ και να γίνει ο στυλοβάτης της άμυνας του Ολυμπιακού στο
Τσάμπιονς Λιγκ και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Ο πολύπειρος Χιλιανός στόπερ υπέγραψε μετά τα μεσάνυχτα το συμβόλαιό του (διότι έπρεπε να φτάσει ένα απαραίτητο έγγραφο από τη Χιλή) και από σήμερα μπαίνει στις προπονήσεις αφού είναι πανέτοιμος από αγωνιστικής πλευράς και πλέον θα προσπαθήσει
να ενσωματωθεί όσο το δυνατό συντομότερα στη φιλοσοφία και στα πλάνα της νέας ομάδας του. Ο Κοντρέρας δήλωσε βγαίνοντας μετά τη 01.00 από τα γραφεία δήλωσε:«Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και ανυπόμονος που θα εκπροσωπήσω τη φανέλα του».«Ήταν πολύ εύκολη η απόφασή μου γιατί ο Ολυμπιακός την έκανε να είναι εύκολη. Όταν σου κάνει πρόταση μία τέτοια ομάδα που είναι αναγνωρισμένη στην Ευρώπη δεν μπορεί να την αρνηθείς». «Θα προσπαθήσω να εκπληρώσω αυτό που περιμένει ο κόσμος, ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα που έχει στόχους τους τίτλους και ελπίζω να έχω την απόδοση που θέλω». «Όσον αφορά στη φυσική μου κατάσταση είμαι καλά και μπορώ να παίξω κανονικά με τη Νάπολι. Το τελευταίο μου ματς ήταν πριν από μία εβδομάδα, αλλά ο προπονητής είναι αυτός που θα αποφασίσει». «Τόσο ο πρόεδρος όσο και ο κόσμος έχουν χαρεί που έχω έρθει, εγώ αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα δουλέψω σκληρά και θα κάνω πολλές θυσίες για να αποδώσω τα αναμενόμενα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου