Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

O Γιάννης Ιωαννίδης παρουσίασε την Πόπη Καλαϊτζή στη θέση της υποψήφιας αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης

Πλήρης επιβεβαίωση της «Κ» σχετικά με την υποψηφιότητα της πρώην επάρχου Λαγκαδά Πόπης Καλαϊτζή στις επικείμενες περιφερειακές εκλογές. Η κ. Καλαϊτζή από σήμερα, που ανακοινώθηκε και επίσημα είναι η υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης του συνδυασμού, «Κεντρική Μακεδονία-Πρωταθλήτρια».
«Έχω τη χαρά να σας παρουσιάσω την Πόπη Καλαϊτζή στη θέση της υποψήφιας αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης. Όταν ήρθε για
διακοπές συναντηθήκαμε και την παρακάλεσα να έρθει να μας βοηθήσει. Είναι γνώστης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Τη χρειαζόμαστε για τη Β’ Θεσσαλονίκη. Μπορεί να βοηθήσει τους νέους να μην φεύγουν από την Ελλάδα αλλά να κάτσουν εδώ με την οικογένειά τους. Με την Πόπη θα κερδίσουμε τις εκλογές. Έχουμε όραμα» είπε μεταξύ άλλων ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας.
Από την πλευρά της η κ. Καλαϊτζή σημείωσε: «Με τιμά η πρόταση να συμμετέχω σε αυτή την εξαιρετική ομάδα ανθρώπων που έχει επιστρατεύσει ο Γιάννης Ιωαννίδης για τη Θεσσαλονίκη και τους άλλους νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας. Τον εκτιμώ. Είμαι εδώ γιατί γύρισα για να παλέψω για όλα αυτά για τα οποία έφυγα αρχικά από τη Θεσσαλονίκη και μετά από την Ελλάδα. Έχω μάθει να παλεύω, όπως ο Γιάννης Ιωαννίδης. Έφυγα γιατί οι δυσκολίες ήταν περισσότερες από τις ευκαιρίες. Έφυγα γιατί έπρεπε να δουλέψω, να παλέψω και να βρω τη δική μου λύση. Έμαθα όμως στα δύσκολα να είμαι παρούσα. Δεν ήρθα μόνο για να επιστρέψω παροδικά αλλά για να μείνω. Ήρθα για να βοηθήσω με τις δυνάμεις μου, τις γνώσεις μου. Με το Γιάννη Ιωαννίδη Περιφερειάρχη μπορούμε να έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα για την Κεντρική Μακεδονία». Η υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης δεσμεύτηκε επίσης να παραμείνει στην πόλη. Ξεκαθάρισε πως αυτή την περίοδο έχει λάβει άδεια άνευ αποδοχών από την εργασία της. Σε ερώτηση της «Κ» εάν θα παραμείνει στη χώρα και στα έδρανα της αντιπολίτευσης του Περιφερειακού συμβουλίου ακόμα κι αν ο συνδυασμός του κ. Ιωαννίδη δεν καταφέρει να κερδίσει απάντησε πως «Είμαι βέβαιη ότι ο Γιάννης Ιωαννίδης θα είναι Περιφερειάρχης. Θα το δούμε. Το να είσαι περιφερειακός σύμβουλος ή πολιτευτής δεν είναι επάγγελμα».
Από την πλευρά του ο κ. Ιωαννίδης σε άλλη ερώτηση της «Κ» εάν θεωρεί πως η συμμετοχή της κ. Καλαϊτζή στο ψηφοδέλτιό του θα δυσαρεστήσει τους «ανθρώπους» του Παναγιώτη Ψωμιάδη για τον οποίο εξέφρασε την επιθυμία να ενταχθεί στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ και με τον οποίο η πρώην έπαρχος Λαγκαδά είχε συγκρουστεί στο παρελθόν είπε: «Εμένα με ρώτησε ο κ. Ψωμιάδης που πήγε με τον Ζώη. Η Πόπη Καλαϊτζή είναι έμπειρη, καταξιωμένη, έχει όλα τα καλά του κόσμου. Η ομάδα του αγαπητού του Παναγιώτη είναι στο άλλο στρατόπεδο» τόνισε και παρέπεμψε τους ψηφοφόρους να συγκρίνουν τα βιογραφικά της ομάδας του με τα βιογραφικά των υποψηφίων της άλλης παράταξης. 


του Βαγγέλη Στολάκη 

karfitsa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου