Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Τζιτζικώστας: Δεν υπάρχει ψυχρότητα με τον πρωθυπουργό

Την εκτίμηση ότι παρά το κακό κλίμα που δημιουργήθηκε στις πρόσφατες ευρωεκλογές, υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας με τον πρωθυπουργό, εξέφρασε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Σε δηλώσεις του στον ΒΗΜΑ fm και κληθείς να σχολιάσει τις παρούσες σχέσεις του με τον κ. Σαμαρά ανάφερε χαρακτηριστικά :
«Δεν μπορώ να μιλήσω για ψυχρότητα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει, διότι δεν μπορώ να πιστέψω ότι ανάμεσα στη θεσμική σχέση του πρωθυπουργού με έναν περιφερειάρχη μπορούν να μπαίνουν προσωπικά θέματα. Το αντίθετο. Έχω πει και επαναλαμβάνω ότι είμαι εδώ, ως Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, για τα συμφέροντα των πολιτών και όσο υπηρετώ την Αυτοδιοίκηση είμαι εδώ για το σύνολο των συμπολιτών μου και δεν υπάρχουν πολιτικές και κομματικές ταυτότητες. Δεν έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχει δίαυλος. Αν ένας περιφερειάρχης χρειαστεί τον πρωθυπουργό της χώρας όχι για τον ίδιο, αλλά για ένα θέμα που αφορά την περιοχή του, νομίζω ότι ο πρωθυπουργός θα ανταποκριθεί.»
Αναφερόμεμενος στον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή τον χαρακτήρισε «πολιτικό κεφάλαιο» για τη χώρα και την παράταξη και διαμήνυσε πως «όσοι καταστρώνουν σχέδια τιμητικής αποστρατείας θα πέσουν στο κενό«. «Αναφέρομαι στα σχέδια της υποψηφιότητάς του για την Προεδρία της Δημοκρατίας. Ο Κώστας Καραμανλής έχει ενεργό ρόλο να παίξει στην πολιτική ζωή της χώρας. Δεν νομίζω ότι αυτός ο ρόλος ταιριάζει σε ένα πρόσωπο με την ιστορία, την πορεία, τις γνώσεις και τις ικανότητές του» κατέληξε λέγοντας ο κ. Τζιτζικώστας.

thepaper

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου