Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Κούριερ: Γιατί κράσαραν οι παραγγελίες - Καθυστερήσεις και τις γιορτές

Η εκτόξευση των παραγγελιών λόγω lockdown εξακολουθεί να δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στις παραγγελίες, με τις εταιρείες κούριερ να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν. Οι εταιρείες διανομής (κούριερ) εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με την εξυπηρέτηση των πολιτών, καθώς, εξαιτίας του lockdown, οι πολίτες αναγκάζονται να παραγγέλνουν ό,τι χρειάζονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου ή τηλεφωνικά.

Όπως είναι φυσικό, οι εταιρείες κούριερ αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις, αφού ο όγκος των παραγγελιών είναι δυσανάλογος με αυτόν που υπήρχε πριν από τα περιοριστικά μέτρα που εφαρμόστηκαν στις αρχές Νοεμβρίου και συνεχίζουν να είναι σε ισχύ.

Οι δυσκολίες, μάλιστα, δεν είναι δυνατόν να βελτιωθούν στη διάρκεια των εορτών, οπότε και οι παραγγελίες αναμένεται να πάρουν την ανιούσα, παρά το γεγονός ότι οι εταιρείες κούριερ έχουν πραγματοποιήσει αρκετές προσλήψεις διανομέων το τελευταίο χρονικό διάστημα, στην προσπάθειά τους να βελτιώσουν τη λειτουργία τους.

Το πρόβλημα, ωστόσο, παραμένει. Πολλές εταιρείες έχουν ανακοινώσει πως αναστέλλουν υπηρεσίες τους, την ώρα που παραγγελίες «παγώνουν» και χιλιάδες άλλες παραδίδονται με μεγάλη καθυστέρηση. Μεταξύ αυτών, είναι τα ΕΛΤΑ, η ACS, η Γενική Ταχυδρομική κ.ά.


Οι διανομείς, από την πλευρά τους, δηλώνουν πως το τελευταίο διάστημα υπάρχουν μεν περισσότερες δουλειές, αλλά -σε πολλές περιπτώσεις- οι συνθήκες εργασίας δεν είναι όπως θα έπρεπε, κάνοντας λόγο και για προβλήματα στις πληρωμές (υπερωρίες κ.τ.λ.).
ΕΛΤΑ: Αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης

«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης», τονίζουν τα ΕΛΤΑ.
ACS: 6 εργάσιμες ο μέσος χρόνος στην Αττική, μεγαλύτερος στη Θεσσαλονίκη

«Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν.

Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς», σημειώνει η ACS.

Γενική Ταχυδρομική: Αναστέλλει υπηρεσίες της

Μεταξύ άλλων, η Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωσε πως αναστέλλει υπηρεσίες της, εξαιτίας της «απρόβλεπτα παρατεταμένης αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και της εντελώς αστάθμητης πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους, που έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών».

«1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία ‘’VIP αποστολή’’ [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις», ενημερώνει και υπογραμμίζει:

«Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου