- Περιούσιος λαός (οι ακροκεντρώοι πρώην εκσυγχρονιστές και πρώην μεταμελημένοι αριστεροί ωσάν να είδαν το φως το αληθινό όπως ο Απόστολος Παύλος
- Ενάντια στον ορθολογισμό της τεχνικής και τής επιστήμης και λέγοντας την μη δυνατότητα εξεύρεσης λύσης σέ τέτοια ακραία φαινόμενα και αναφέροντας τα ως πρωτόγνωρα, φαινόμενα και ανοίκεια (της φύσης) αρνούμενοι την γνώση, Την επιστήμη και την εμπειρία πάντα πρέπει να υπάρχει ο άλλος και μεγάλος (φύση) και κακός (τύχη):
Όταν έχουμε ακραία φαινόμενα σε μία περιοχή ή οποία λόγω του ανάγλυφου δημιουργεί τίς προϋποθέσεις για να είναι αυτά καταστροφικά η συμπεριφορά ,η οργάνωση και οι ενέργειες τού κοινωνικού σώματος θα πρέπει να είναι συνεχόμενη και ολιστική σέ όλη την λεκάνη απορροής και όχι έργα σέ κατάστασης εκτάκτου ανάγκης οπότε να γίνει πλιάτσικο της κοινωνικής περιουσίας και έργα κακής ποιότητας και αποσπασματικά τής λογικής ψεκάστε σκουπίστε τελειώσαμε!
- Ενάντια στον ορθολογισμό της τεχνικής και τής επιστήμης και λέγοντας την μη δυνατότητα εξεύρεσης λύσης σέ τέτοια ακραία φαινόμενα και αναφέροντας τα ως πρωτόγνωρα, φαινόμενα και ανοίκεια (της φύσης) αρνούμενοι την γνώση, Την επιστήμη και την εμπειρία πάντα πρέπει να υπάρχει ο άλλος και μεγάλος (φύση) και κακός (τύχη):
Όταν έχουμε ακραία φαινόμενα σε μία περιοχή ή οποία λόγω του ανάγλυφου δημιουργεί τίς προϋποθέσεις για να είναι αυτά καταστροφικά η συμπεριφορά ,η οργάνωση και οι ενέργειες τού κοινωνικού σώματος θα πρέπει να είναι συνεχόμενη και ολιστική σέ όλη την λεκάνη απορροής και όχι έργα σέ κατάστασης εκτάκτου ανάγκης οπότε να γίνει πλιάτσικο της κοινωνικής περιουσίας και έργα κακής ποιότητας και αποσπασματικά τής λογικής ψεκάστε σκουπίστε τελειώσαμε!
Όταν πέφτει μεγάλη ποσότητα ύδατος σε μικρό χρονικό διάστημα δημιουργείται μεγάλη ταχύτητα άρα αυτό που θέλουμε είναι εμείς για αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο η ακόμη να το μειώσουμε όσο το δυνατόν είναι να δημιουργηθούν συνθήκες ούτως ώστε η διέλευση των υδάτων προς τον τελικό αποδέκτη την θάλασσα να γίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλή άρα αφενός πρέπει νά αυξήσουμε Την δυνατότητα απορρόφησης τής απορροής των υδάτων να αρχίσει κατάντι τού ρου τού Πηνειού δηλαδή αρχίζουμε από την θάλασσα προχωρώντας προς ανάντι με καθαρισμό εκβάθυνση και αναχώματα άνοιγμα των μικρών- μεγάλων ρεμάτων (έχουν γίνει πάρα πολλές νομοθετικές ρυθμίσεις αποχαρακτηρησμού ρεμάτων) αλλά και άτυπα λόγω της εκβιομηχάνισης τής γεωργίας ή ενοποίησης αγροτεμαχίων και φυσικά τεχνικά έργα φράγματα και ταμιευτήρες συλλογής και κατακράτησης των υδάτων
Αφετέρου δε από την άλλη για την μείωση τής ταχύτητας και της ομαλής ροής του ύδατος ξεκινάμε από την ανάντι τού ρου του ύδατος εκεί δηλαδή πού δημιουργούνται οι πρώτοι και μικροί χείμαρροι με έργα δασικής υδροπονίας με κορμοδέματα και μικρά φράγματα συγκράτησης του ύδατος
Αλλά καταλαβαίνετε ότι χρειάζεται μία άλλη οργάνωση και λειτουργία τού συστήματος (κοινωνίας, οικονομίας και φύσης)
Μία κοινωνία που θα είναι κοινωνικό σώμα που και αξία της θά είναι ή συλλογική οργάνωση της παραγωγής αναπαραγωγής και διακίνησης των προϊόντων όπου τό προϊόν και ή φύση θα είναι αγαθά και η εργασία δημιουργική και ευχάριστη παρέχοντας ποιοτικά με καλλίτερη τιμή προϊόντα και θα έχει ένα δημόσιο αποκεντρωμένο λειτουργικό δημοκρατικό με μηχανισμούς στήριξης της παραγωγής (έρευνα, οργάνωσης πιστοποίηση, χρηματοδότηση),όπου αξία θα είναι η αλληλεγγύη ή αγάπη ή αυτοθυσία της κοινωνίας των πυροσβεστών των σωμάτων ασφαλείας τού στρατού των εθελοντών.
Και όχι τής νέας σέχτας της καταλήστευσης των φυσικών , οικονομικών και ανθρώπινων πόρων όπου μισεί το σώμα (το κοινωνικό) όπου πλέον η μόνη συνεύρεση που επιτρέπει με αυτό είναι μετά από συμβόλαιο (γάμος) με τους παραγωγούς και φυσικά μετά από έγκριση από το ιερατείο των μεσαζόντων.
Συμβολαιακή γεωργία, ή ελευθερία που πρεσβεύει είναι η ελευθερία επιλογής τής σύμβασης με τρεις ή τέσσερις πολυεθνικές και η ελευθερία της ανεξέλεγκτης καταλήστευσης των φυσικών πόρων θεός το κέρδος καί αντικατάσταση του ανθρώπου από ανθρωποειδή με σύνταξη στα 74 και συνεχόμενα οκτάωρα σε διαφορετικούς εργοδότες φυσικά με δικιά σου ελεύθερη επιλογή.
Κοινωνία ανθεκτική για επιβίωση καί όχι για αξιοβίωτη ζωή!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου