Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Στικούδη: «Δεν προσπαθώ να αποδείξω πως είμαι και η Κάλλας»

Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε στη Ναταλία Γερμανού, καλεσμένη στο «Μες στην καλή χαρά» το πρωί του Σαββάτου, για την προσωπική της ζωή, τις τρέλες που έχει κάνει για έναν έρωτα αλλά και το νέο της επαγγελματικό ξεκίνημα ως τραγουδίστρια.

Για την εντυπωσιακή εξωτερική της εμφάνισή, η 25χρονη
τραγουδίστρια είπε: «Η γυμναστική είναι μέρος της ζωής μου. Έχω τόση ενέργεια που αν δεν πήγαινα γυμναστήριο μπορεί να έπνιγα κάποιον. Είναι η πίεση, τα νεύρα» ενώ παραδέχτηκε ότι αν και προσέχει πολύ τη διατροφή της δεν λείπουν από το διαιτολόγιό της και απολαυστικά φαγητά όπως μακαρονάδες.

Στη συνέχεια, για την απουσία της από την τηλεόραση σχολίασε πως «δεν της λείπει» ενώ για την επιλογή της να ασχοληθεί με το τραγούδι, η ίδια δήλωσε: «Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που ασχολούνταν με τη μουσική. Όταν από μικρός έχεις ερεθίσματα μουσικά, επηρεάζεσαι. Παρ΄όλα αυτά έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα κάναμε το πρώτο τραγούδι και συνεχίζουμε». Μάλιστα, συνέχισε προσθέτοντας: «Δεν προσπαθώ να αποδείξω πως είμαι και η Κάλλας! Μου αρέσει το ραπ για αυτό και είναι έντονο σαν στοιχείο στα τραγούδια μου».


Ακόμα, η Κατερίνα Στικούδη τόνισε ότι δεν έχει κλάψει ποτέ με ένα αρνητικό σχόλιο που της έχει γίνει ενώ για επεσήμανε πως στον έρωτα μπορεί να κάνει τα πάντα: «Γενικά κάνω τρέλες για τον έρωτα. Είμαι πολύ αυθόρμητη και ό,τι νιώθω εκείνη την ώρα θα το κάνω. Δεν κάθομαι να το ζυγίσω πολύ!».

Ποιο είναι όμως το αγαπημένο της χαϊδευτικό όνομα που της έχει δώσει σύντροφός της; «Βάσανο με λένε τώρα τελευταία… Και τουλίπα!» απάντησε ενώ σχετικά με την μεγαλύτερη τρέλα που έχει κάνει κάποιος σύντροφός της για εκείνη αποκάλυψε: «Ήρθε μέχρι την Κίνα για μία μέρα. Είχα πάει για τα Μις Κόσμος και ήρθε, με βρήκε και γυρίσαμε μαζί».

Τέλος, στο ενδεχόμενο να εκπροσωπήσει κάποια στιγμή τη χώρα μας στον διαγωνισμό της Eurovision η Κατερίνα Στικούδη απάντησε πως δεν το σκέφτεται από τη στιγμή που δεν της έχει γίνει κάποια επίσημη πρόταση από τους διοργανωτές της ελληνικής αποστολής. Βέβαια, δεν φάνηκε ιδιαίτερα αρνητική, τονίζοντας παράλληλα πόσο σοβαρό και σημαντικό project είναι η εκπροσώπηση της χώρας στον διαγωνισμό αυτό.


 Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου