Ο κ. Βενιζέλος, παράλληλα, τόνισε ότι πρέπει να υπάρξει οριοθέτηση μεταξύ των λιμενικών αρχών, της διαχείρισης των λιμένων και της παροχής λιμενικών υπηρεσιών. Σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικές επενδύσεις στα λιμάνια, είπε ότι είναι καλοδεχούμενες, αλλά δεν θα παραχωρήσουν τα κρατικά μονοπώλια την θέση τους στα ιδιωτικά.
«Πρέπει να επενδύσουμε στο λιμάνι του Πειραιά και σε όλα τα ελληνικά λιμάνια, στην αρχή λιμένος, στην οργανωμένη λιμενική πολιτική που θα επιτρέψει να γίνουν πολύ μεγάλες επενδύσεις, χωρίς να δημιουργηθούν νέα ιδιωτικά μονοπώλια, αλλά με την έντονη συμμετοχή των ξένων επενδυτών, γιατί μόνο έτσι μπορεί η ελληνική λιμενική βιομηχανία να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στη Μεσόγειο» υπογράμμισε ο κ. Βενιζέλος σε δήλωσή του μετά το πέρας της επίσκεψής του στον ΟΛΠ.
Επισήμανε, επίσης, ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για χαμένες ευκαιρίες, όπως «με την κρουαζιέρα, το 2004» και υπογράμμισε ότι «ειδικά με την κρουαζιέρα, μπορούμε να κάνουμε μικρά θαύματα».
Ο Πειραιάς γειτνιάζει με την Δραπετσώνα και το Κερατσίνι, είπε ο κ. Βενιζέλος, περιοχές τις οποίες χαρακτήρισε ως «κοίτασμα ευκαιριών», όπου σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα μπορεί να δημιουργηθεί μια άλλου τύπου ζωή στην ευρύτερη περιοχή.
Αναφερόμενος στη ναυπηγική βιομηχανία, τάχθηκε υπέρ της δημιουργίας ενιαίου φορέα ναυπηγικής πολιτικής, έκανε λόγο για επαναφορά της ναυτιλίας στην Ελλάδα και πρόσθεσε ότι πρέπει να πειστεί η Κομισιόν να δώσει μια ευκαιρία στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, χωρίς καταναγκασμούς νομικού και γραφειοκρατικού χαρακτήρα. Επισήμανε, παράλληλα, ότι η ναυπηγική βιομηχανία στην Ελλάδα συνδέεται και με την αμυντική πολιτική της χώρας.
Τέλος, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε ότι πρέπει να διαμορφωθούν οι χώροι υποδοχής και επαναπατρισμού των ναυτιλιακών επιχειρήσεων, καθώς και το ότι πρέπει να κατασκευαστεί ο οδικός άξονας «Ανδρέας Παπανδρέου», αλλά και να επεκταθούν μέχρι τον Πειραιά τα μέσα σταθερής τροχιάς.
tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου