Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Έλενα Παπαρίζου: «Δεν μπορώ να εμπιστευτώ άνδρα»

Για το τέλος του γάμου της με τον Τόνι Μαυρίδη και το πώς αντιμετωπίζει τον χαμό του πατέρα της μίλησε η Έλενα Παπαρίζου στην εκπομπή «Βράδυ», που θα μεταδοθεί σήμερα από τον
ΑΝΤ1.

Δεν την πείραξαν καθόλου οι φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν λίγο μετά τον χωρισμό της, με τον Τόνι και άλλες γυναίκες, αφού: «Όταν κάτι μέσα σου τελειώνει, τελειώνει» και «Δεν πρόκειται να πω κακό λόγο για τον Τόνι, γιατί ήταν ο σύντροφός μου για 12 χρόνια. Απλά, στεναχωριέμαι που είχαμε αυτή την κατάληξη».


Μάλιστα, αποκάλυψε πως: «Έχω τύχει να πάω στο σπίτι του Τόνι και να είναι εκεί η κοπέλα του, όταν ήθελα να περάσω να πάρω κάτι χαρτιά και κλειδιά... ήταν στο σπίτι, αλλά αυτή δεν ήθελε να με δει».


«Μου έμεινε κουσούρι... Δεν μπορώ να εμπιστευτώ άνδρα» δήλωσε μετά και συνέχισε:


«Λυπάμαι για ένα πράγμα: ο πατέρας μου με είχε μεγαλωμένη λίγο αγοροκόριτσο. Ό,τι έλεγε στον αδελφό μου, το έλεγε και σε μένα και την αδελφή μου. Μου έλεγε “το πουλί σου και την υπογραφή σου να προσέχεις που τα βάζεις”. Την υπογραφή μου μάλλον δεν κατάλαβα. Πέφτανε μέσα σε έναν μήνα τα εξώδικα βροχή και γνωρίζοντας ότι είμαι στη Σουηδία. Τι θα έκανα δηλαδή; Θα ερχόμουν εδώ και θα άφηνα την εκπομπή;».


Τέλος, μίλησε και για τον χαμό του πατέρα της:


«Πολλά βράδια μπορώ να κάτσω και να κλάψω, γιατί μου λείπει πάρα πολύ ο πατέρας μου. Είχαμε πολύ καλή σχέση και μιλάγαμε με τις ώρες στο τηλέφωνο. Αφού, ώρες ώρες, λες “γιατί στο διάολο δεν υπάρχει ένα τηλέφωνο για τον παράδεισο;”. Γιατί στον παράδεισο είναι σίγουρα»

zougla 

1 σχόλιο:

  1. και εγω θα ηθελα να εχει ενα τηλ.στο παρσδεισο....και εγω δεν μπορω να επιστευτω αντρα γιατι ειμαστε Υδροχόη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή