Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Η Κινηση ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ : ΕΚΠΕΜΠΕΙ SOS για τα έργα που κατασκευαζονται από την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε στην ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ

ΖΗΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ των φορέων της Κεντρικής Μακεδονίας, για την διεκδίκηση πόρων.
Η αντιπροσωπεια της Κινησης, στην οποια συμμετείχαν, οι:
Γιάννης Μαγκριωτης, Χρόνης Μακριδης, Χρήστος Παπαστεργιου , Βασίλης Ιατριδης, Στέφανος Φωτιάδης, Χρυσός Μακρακης, Νίκος Παπαμιχος, Κυριάκος Μερελης.
έδωσε στην δημοσιότητα τις θέσεις της, μετά την συναντηση, με την διοίκηση της Εγνατίας Α.Ε.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

της Κινησης ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ για την αναπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ευχαριστούμε την διοίκηση της Εγνατίας, για την συνάντηση, την ενημέρωση και την ανταλλαγή σκέψεων, όπως και για την συμφωνία της να συνεχίσουμε την επικοινωνία, για την υποστήριξη της ανάπτυξης, στην Κεντρική Μακεδονία.
Από την πλευρά μας, μετά την ενημέρωση από την διοίκηση της εταιρείας, τονισαμε :
α) Η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε, είναι από τους καλύτερους εκτελεστικους βραχίονες του Ελληνικού Δημοσίου, με υψηλή τεχνογνωσία, που πρέπει να αξιοποιηθεί από την κυβέρνηση, σε εθνικό επίπεδο, αλλά και την διεθνή της δραστηριότητα.
β) Οι διαφωνίες μεταξύ κυβέρνησης και ΤΑΙΠΕΔ, πρέπει να διευθετηθουν άμεσα, γιατί αποδυναμωνουν την λειτουργία της, σε μια κρίσιμη περίοδο, για τα έργα που είναι σε εξέλιξη και παρουσιάζουν μεγάλες καθυστερησεις, με κίνδυνο να χαθούν οι πόροι της ΕΕ και να μείνουν ανολοκληρωτα, τα έργα.
γ) Ειδικότερα, τα έργα που κατασκευαζονται από την ΕΓΝΑΤΙΑ, θα έπρεπε στο σύνολό τους, να είχαν ήδη ολοκληρωθεί, ή να ήταν σε φάση ολοκλήρωσης, μέσα στο 2016 .
Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
1) Η ολοκλήρωση της κατασκευης του Αυτοκινητοδρομου, ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ -ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ, έπρεπε να είχε γίνει, στα μέσα του 2014.
Η νέα πρόβλεψη είναι, μέσα στο 2017.
2) Οι κόμβοι της Εσωτερικής Περιφερειακής, πλην του (Κ16), στην Λαχαναγωρα, έπρεπε να είχαν ολοκληρωθει μέσα στο 2015.
Η νέα πρόβλεψη είναι, το 2017.
3) Το τμήμα ΜΟΥΔΑΝΙΑ-ΠΟΤΙΔΑΙΑ, έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015.
Η νέα πρόβλεψη είναι, στο τέλος του 2017.
4) Η αναβάθμιση του οδικού άξονα, ΘΕΡΜΗ-ΓΑΛΑΤΙΣΤΑ, έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2014.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει πρόβλεψη, για την ολοκλήρωσή του.
5) Η σύνδεση του ΟΛΘ, με τον Αυτοκινητοδρομο ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ - ΑΘΉΝΑ, έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2014.
Η νέα πρόβλεψη είναι, το 2018, γιατί επανασχεδιαζεται ένας κλάδος του, επειδή η Πολεοδομια Θεσσαλονίκης έδωσε άδεια και κατασκευαστηκε αποθήκη, σύμφωνα με την ενημέρωση της ΕΓΝΑΤΊΑΣ Α.Ε.
6 ) Για την θαλάσσια αστική συγκοινωνία στο Θερμαϊκό, δεν υπάρχει χρονοδιαγραμμα, γιατί απαιτούνται πόροι για την ολοκληρωση των μελετών, πολύς χρόνος για τις απαραίτητες αδειοδοτησεις και στην συνεχεια μελέτη βιωσιμότητας, για να καταδειχθει η δυνατότητα χρηματοδοτησης, τόσο της κατασκευης, όσο και της λειτουργίας της.
Επειδή, οι πόροι, από την νέα προγραμματική περίοδο, είναι περιορισμενοι και δεν επαρκούν για την ολοκληρωση των έργων, που είναι σε εξέλιξη, πρέπει να υπάρξει επιτάχυνση της κατασκευης τους, αλλά και συνεργασία, όλων των φορέων της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, για την διεκδηκηση πρόσθετων πόρων, τόσο για την ολοκληρωση των έργων, όσο και για την κατασκευή νέων, όπως ο οδικός άξονας ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ -ΕΔΕΣΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου