Αντιπροσωπεία της Κινησης ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ για την ανάπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, συναντήθηκε με την διοίκηση του ΟΛΘ.
Από την πλευρά της Κινησης συμμετείχαν οι:
Γιάννης Μαγκριωτης, Δημήτρης Βαργειανης, Βασίλης
Εμμανουηλιδης, Βασίλης Ιατριδης, Βασίλης Λεκιδης, Γιάννης Λεμπετλης, Κυριάκος Μερελης, Χρήστος Σιδηροπουλος, Γρηγόρης Τσοκας.
Εμμανουηλιδης, Βασίλης Ιατριδης, Βασίλης Λεκιδης, Γιάννης Λεμπετλης, Κυριάκος Μερελης, Χρήστος Σιδηροπουλος, Γρηγόρης Τσοκας.
Από την πλευρά της διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ οι :
Κώστας Μελλιος, προεδρεύων, Δημήτρης Μακρής, διευθύνων σύμβουλος και τα μελη του δ.σ. Κώστας Καρουλης και Γιώργος Δημαρελος.
Τα μέλη της Κινησης ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, αφού ευχαριστησαν την διοίκηση, για την συνάντηση και την ενημέρωση, για την πορεία ιδιωτικοποίησης της ΟΛΘ ΑΕ τόνισαν :
Με μεγάλη καθυστέρηση, που κόστισε στην ανάπτυξη του λιμανιού, της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, φαίνεται πως προχωράει η ιδιωτικοποιηση της ΟΛΘ ΑΕ.
Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΔΏΣΕΙ ΒΆΡΟΣ ΚΥΡΙΩΣ :
α) Στο επενδυτικό σχέδιο των προσφορών και στην αξιοπιστία του επενδυτικού σχήματος.
Πρέπει να προβλέπεται με απόλυτα δεσμευτικό τρόπο και ισχυρές ρητρες, η πλήρης ανάπτυξή του, όπως έχει προταθεί διαχρονικά από τον ΟΛΘ και τους φορείς της πόλης.
Πρέπει να προβλέπεται με απόλυτα δεσμευτικό τρόπο και ισχυρές ρητρες, η πλήρης ανάπτυξή του, όπως έχει προταθεί διαχρονικά από τον ΟΛΘ και τους φορείς της πόλης.
β) Στον δεσμευτικό χρόνο της επένδυσης, γιατί δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια καθυστερησεων.
γ) Στην ενίσχυση των παραγωγικών δραστηριοτητων, στην ευρύτερη περιοχή.
δ) Στις νέες θέσεις εργασίας, που θα δημιουργήσει και το εργασιακό καθεστώς, για να αποφευχθεί το προηγούμενο της COSCO, στον Πειραιά.
ε) Στην δημιουργία της Αρχής Λιμένων, η οποία θα εποπτεύει, την υλοποίηση της επένδυσης και της τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων λειτουργίας, στο μέλλον.
Η κυβέρνηση πρέπει να διασφαλίσει τους εργαζόμενους, με την αποσπαση όσων πρέπει, στην Αρχή Λιμένων και των υπόλοιπων, ανάλογα με τις ειδικότητες, σε υπηρεσίες του δημοσίου, που έχουν μεγάλες ανάγκες.
Εγκαταστασεις του πρώτου προβλήτα, πρέπει να δεσμευτουν, για δημόσιες δραστηριότητες, σύμφωνα και με την πρόταση του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Ελπίζουμε, να λυθεί η απεργία των εργαζομένων, γιατί οι πρόσθετες ζημιές στην οικονομία και στην απασχοληση, με μακροχρονιες αρνητικές επιπτωσεις στην ευρύτερη περιοχή, μετά τον αποκλεισμό του Προμαχωνα και της Ειδομενης, είναι μεγάλες.
Τέλος, πρέπει η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ, σε συνεργασία με τον ΟΛΘ, την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε τον ΟΣΕ και την ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΉΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, να δώσουν γρήγορες λύσεις, στην οδική και σιδηροδρομικη σύνδεση του λιμανιού, με τα Εθνικά και διεθνή δίκτυα.
Τα προβληματα είναι μεγάλα, οι καθυστερησεις και οι εμπλοκές αδιανόητες, με δραματικές επιπτωσεις στην αναπτυξη και λειτουργία του λιμανιού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου