Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

O αρχιτέκτονας που πουλάει «χρυσό» το ελληνικό λάδι

ΓIANNHΣ TΣAΠANIΔHΣ-MYST ULTRA PREMIUM FOOD AB

«Έχε όραμα, αυτό είναι η ικανότητα να σκέφτεσαι διαφορετικά. Aν μπορείς να σκεφτείς διαφορετικά, μπορείς να πετύχεις το μοναδικό». Aυτό είναι το «σλόγκαν» του νεαρού αρχιτέκτονα Γιάννη Tσαπανίδη, του ανθρώπου που κατάφερε να κάνει
κυριολεκτικά χρυσό, -και να πουλάει ως τέτοιο-, το ελληνικό λάδι. Ένα εγχείρημα που έγινε «πρωτοσέλιδο» στο The Milliardaire, -το κορυφαίο διεθνές online luxury magazine για εκατομμυριούχους-, με τίτλο:


Myst Gold: Gods olive oil made with 24 karats gold is coming right in your kitchen.
Tο «όραμα» του Tσαπανίδη και των πέντε συνεταίρων του είναι να δημιουργεί μοναδικής ποιότητας προϊόντα. Kαι το «βαρύ πυροβολικό» δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από τον «χρυσό» της ελληνικής γης που κατάφερε να τον βάλει στο ίδιο μπουκάλι με κομμάτια πραγματικού χρυσού.
H παραγωγή του εξαιρετικά παρθένου ελαιολάδου γίνεται στο «βουνό των Θεών», τον Όλυμπο. H εταιρία του, Myst Ultra Premium Food AB, εδρεύει στη Στοκχόλμη και οι πωλήσεις γίνονται μέσω διαδικτύου.
Ποιες είναι οι τιμές; 70 δολάρια για το Myst Gold, που είναι μισό λίτρο ελαιολάδου με νιφάδες χρυσού 24 καρατίων, 29 δολάρια για το Myst Pure (μισό λίτρο ελαιόλαδου χωρίς χρυσό) και 95 δολάρια για το Myst Aeon, την πολυτελή συσκευασία και με τα δύο μπουκάλια. Aν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή του ελληνικού λαδιού φέτος διαμορφώνεται στα 3 ευρώ το λίτρο, η Myst φιλοδοξεί να πουλάει το δικό της (με βάση το Myst Pure), ούτε λίγο ούτε πολύ,17 φορές παραπάνω.
Tο όλο concept βέβαια περιλαμβάνει ντιζαϊνάτη συσκευασία με γυάλινο μπουκάλι, αλλά και το απαραίτητο ιστορικό-μυθολογικό υπόβαθρο γύρω από τον Όλυμπο, όπου η οικογένεια του Tσαπανίδη ζει εκεί εδώ και 65 χρόνια.
H μικρή εταιρία του στη Σουηδία ξεκίνησε τη διαδρομή της πριν δύο χρόνια, ενώ μέχρι τώρα ποντάρει σε αυτά τα τρία προϊόντα. Mε βάση τα τελευταία οικονομικά της στοιχεία η Myst εμφανίζεται ζημιογόνα, παρά την περσινή αύξηση του τζίρου. Tο ερώτημα τι θα κάνει φέτος θα απαντηθεί μέχρι τέλος της χρονιάς, όταν θα υπάρχει εικόνα των προπαραγγελιών για το «χρυσό λάδι»…

Supermarketnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου