Σε συγκέντρωση στην πλατεία Μαβίλη και πορεία προς το υπουργείο Υγείας προχώρησαν το πρωί εργαζόμενοι στα νοσοκομεία στο πλαίσιο πανελλαδικής απεργιακής κινητοποίησης.
Με κύριο αίτημα τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων του ΕΣΥ χωρίς όρους και προϋποθέσεις, εργαζόμενοι και γιατροί νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.