Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Απεργιακή διαδήλωση υγειονομικών για τη διάσωση του ΕΣΥ

Σε συγκέντρωση στην πλατεία Μαβίλη και πορεία προς το υπουργείο Υγείας προχώρησαν το πρωί εργαζόμενοι στα νοσοκομεία στο πλαίσιο πανελλαδικής απεργιακής κινητοποίησης.

Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας εργαζομένων στο ΕΣΥ -Ζητούν μονιμοποίηση των συμβασιούχων

Με κύριο αίτημα τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων του ΕΣΥ χωρίς όρους και προϋποθέσεις, εργαζόμενοι και γιατροί νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας.