Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Σ. Χατζηγάκης: Xαρακτήρισα "ακροδεξιά σταγονίδια" στενούς συνεργάτες του Σαμαρά



Στενούς συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ Α. Σαμαρά, δήλωσε ότι χαρακτήρισε ως "ακροδεξιά σταγονίδια" ο βουλευτής Σωτήρης Χατζηγάκης λίγες ώρες μετά τη διαγραφή του. 

    Μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ δήλωσε:

    "Αυτή η διαγραφή δεν με αγγίζει καθόλου, μα καθόλου. Η ιστορία και οι αγώνες μου είναι γνωστοί και για την ιστορία και για το λαό και κανένας δεν μπορεί να με διαγράψει. Και σήμερα η διαφωνία μου δεν είναι ξαφνική.

Δεν σηκώθηκα ξαφνικά να πω για 'σταγονίδια'. Εδώ και ενάμιση χρόνο μιλώ. Και ακροδεξιά 'σταγονίδια' θεωρώ αποκλειστικά ορισμένους συμβούλους του κ. Σαμαρά και όχι στελέχη. Και εδώ είναι η μεγάλη συκοφαντία, το ψεύδος που εκτοξεύεται, ότι αφορά βουλευτές ή στελέχη. Κανένα στέλεχος ή βουλευτή. "Σταγονίδια" είναι αυτοί που κάνουν κουμάντο σήμερα στην ΝΔ. Ποιοι είναι; Καμιά δεκαριά-δεκαπενταριά. Αυτοί είναι. Και αυτούς έχει". 

    Ανέφερε ότι η ΝΔ πρέπει να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου και πρόσθεσε: "Όχι να την υπονομεύεις, όπως άρχισε να γίνεται σήμερα από ορισμένους 'κουκουλοφόρους' στο διαδίκτυο. Και πρέπει να το κάνεις για να βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο".

    Κατηγόρησε δε τον Αντώνη Σαμαρά ότι ακολουθεί επικίνδυνη πολιτική και σημείωσε: "Εγώ θεωρώ ότι η πολιτική που ακολουθεί ο κ. Σαμαράς είναι επικίνδυνη. Παίζει ζάρια στην πλάτη του ελληνικού λαού". 

    Απαντώντας σε ερώτηση αν θα μετάσχει στο κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη είπε: "Είναι πολύ νωρίς να πούμε αυτά τα πράγματα. Μένω πιστός στις ιδέες μου. Στην ΝΔ του κ. Σαμαρά, όπως είναι τώρα, την οποία θεωρώ επικίνδυνη, βεβαίως και δεν θα πάω. Το κεφάλαιο έκλεισε. Από εκεί και πέρα, ένας πολιτικός σταθμίζει κάποια πράγματα. Εγώ σταθμίζω πρώτον, ότι έχω ιδέες, σκέψεις και απόψεις. Δεύτερον, ότι έχω δυνάμεις να παλέψω σε οποιονδήποτε πολιτικό αγώνα. Τρίτον ότι έχω φίλους. Από εκεί και πέρα, δεν θα βιαστώ. Δεν υπάρχει θέμα. Από εξουσία είμαι χορτάτος".



express.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου