Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Κώστας Μπακογιάννης : "Θα ψήφιζα τη μάνα μου για να έχουμε φαγητό την Κυριακή"

Αποφεύγει τις κακοτοπιές ο Κώστας Μπακογιάννης για τα εσωκομματικά της ΝΔ επιστρατεύοντας το χιούμορ του.
Ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας ήταν καλεσμένος  στον ΣΚΑΪ ρωτήθηκε εάν θα ψήφισε τη μητέρα του, Ντόρα Μπακογιάννη, στην περίπτωση που ήταν
υποψήφια για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας .
«Τη μάνα μου; Πιστεύετε ότι θα με έπαιρνε να κάνω κάτι διαφορετικό;», είπε και πρόσθεσε: «Κυριακή μεσημέρι θέλω να πάω με τα παιδιά μου και να έχω φαγητό στο τραπέζι. Πρέπει κάτι να φάμε. Μάγειρας δεινός δεν είμαι, άρα καταλαβαίνετε ότι προφανώς και θα ήμουν με τη μάνα μου! Γιατί ένα από τα πράγματα που δεν ξέρει ο κόσμος για εκείνη είναι ότι μαγειρεύει και πάρα πολύ καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου