Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Το κλοπυράιτ οδήγησε σε παραίτηση πρόεδρο χώρας...


Ο Ούγγρος πρόεδρος Παλ Σμιτ, από τον οποίο αφαιρέθηκε το διδακτορικό την περασμένη εβδομάδα, ανακοίνωσε σήμερα ότι παραιτείται από τη αξίωμα του.«Βάσει του Συντάγματος της Ουγγαρίας, το οποίο έχω υπογράψει, ο πρόεδρος εκφράζει την ενότητα του έθνους», δήλωσε ο Παλ Σμιτ στο κοινοβούλιο.

«Αυτό σημαίνει ότι σε αυτήν την κατάσταση που το προσωπικό μου ζήτημα μάλλον διχάζει το αγαπημένο μου έθνος παρά το ενώνει, είναι καθήκον μου να τερματίσω τη θητεία μου και να παραιτηθώ από τη θητεία μου ως πρόεδρος», σημείωσε.

Το Πανεπιστήμιο Σεμελβάις έκρινε στις 29 Μαρτίου ότι ο πρόεδρος είχε διαπράξει λογοκλοπή στη διατριβή του για την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, πριν από 20 χρόνια. Ο Σμιτ από την πλευρά του είχε πεί ότι η υπόθεση αυτή δεν έχει καμία σχέση με τη θέση του ως προέδρου της χώρας και ότι δεν σκόπευε να παραιτηθεί.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου