Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Μέσα στη συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ όλοι έψαχναν τον Γιώργο! - ΦΩΤΟ



Παρουσίες και απουσίες με νόημα. Το ΠΑΣΟΚ γεννιέται ξανά, αλλά κάποιος έλειπε από τον... τοκετό!

Ο Θόδωρος Πάγκαλος δε χαρίζει... κάστανα στην ηγεσία του κόμματος, αλλά πήγε στη συνδιάσκεψη. Όπως πήγε και ένας παλιός γνώριμος, ο Κώστας Λαλιώτης. Αλλά εκείνος που έκανε τη διαφορά ήταν ο Γιώργος Παπανδρέου. Απλά γιατί ΔΕΝ ήταν εκεί!

Δείτε τι έγινε στη συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ με... χιουμοριστική διάθεση!


Ήρθες! Σε περίμενα...Ήρθες! Σε περίμενα...
Έπρεπε να του πεις ότι ο Γιώργος δε θα έρθειΈπρεπε να του πεις ότι ο Γιώργος δε θα έρθει
Γιώργο, η Φώφη είμαι πάλι! Πού είσαι; Αρχίσαμε...Γιώργο, η Φώφη είμαι πάλι! Πού είσαι; Αρχίσαμε...
Ωραία θέα έχει απο 'δω. Θα δω και ποιοι έχουν έρθειΩραία θέα έχει απο 'δω. Θα δω και ποιοι έχουν έρθει
Δε νομίζω να ψάχνουν εμάς όταν φωνάζουν "Γιώργο"Δε νομίζω να ψάχνουν εμάς όταν φωνάζουν "Γιώργο"
Μου φάνηκε ότι τον είδα εκεί!Μου φάνηκε ότι τον είδα εκεί!
Ούτε κανονικός ούτε σκιώδης υπουργός; Είναι δυνατόν;Ούτε κανονικός ούτε σκιώδης υπουργός; Είναι δυνατόν;
Ένας! Μόνο ένας λείπει και το κάνατε θέμα!Ένας! Μόνο ένας λείπει και το κάνατε θέμα!
Θα μου δώσουν να φορέσω μπλουζάκι και για τον Γιώργο;Θα μου δώσουν να φορέσω μπλουζάκι και για τον Γιώργο;
Μα, μου είπαν ότι θα είναι εδώ και ήρθαΜα, μου είπαν ότι θα είναι εδώ και ήρθα
Και τώρα θα πω: δεν έχω ανάγκη κανέναν!Και τώρα θα πω: δεν έχω ανάγκη κανέναν!
Θόδωρε! Θόδωρε!
Εδώ είμαι, εδώ είμαι...Εδώ είμαι, εδώ είμαι...
Άλλος για το μπλουζάκι;Άλλος για το μπλουζάκι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου