Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ : Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ 14 ΑΕΡΟΔΡΟΜΊΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΏΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ

ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΌΜΩΣ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ
ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝΙΣΕΙ ΠΕΡΣΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ -ΠΑΣΟΚ

Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΟΤΕ ΚΑΤΉΓΓΕΙΛΕ ΟΤΙ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ Ο ΕΘΝΙΚΌΣ ΠΛΟΥΤΟΣ
ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΗΛΩΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ
ΣΉΜΕΡΑ ΤΗΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΊΖΕΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ
Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΘΕΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΑ
ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΑΣ

Σήμερα Παρασκευή 28/11/2014, κλιμάκιο της «Πρωτοβουλίας ΠΑΣΟΚ για την Κεντρική Μακεδονία», αποτελούμενο από τους Γιάννη Μαγκριώτη, Γιάννη Κυανίδη και Κυριάκο Μερελή συναντήθηκαν στα γραφεία της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (ΥΠΑ) στο αεροδρόμιο Μακεδονία με τον προϊστάμενο της ΥΠΑ Αχιλλέα Τοπούζα και την προϊσταμένη του τμήματος κατασκευής έργων Θεσσαλονίκης της ΕΥΔΕ Κατασκευής και συντήρησης συγκοινωνιακών υποδομών Ιωάννα Ευσταθοπούλου και ενημερώθηκαν, τόσο για τις τελευταίες εξελίξεις, που αφορούν την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου, όσο και για την εξέλιξη των έργων κατασκευής του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης 10-28.
Η αντιπροσωπεία της Πρωτοβουλίας, αφού ευχαρίστησε για την αναλυτική ενημέρωση, σημείωσε:
α) Το ιδιωτικό μάνατζμεντ και οι ευρύτερες συνεργασίες, που μπορεί να αναπτύξει το αεροδρόμιο Μακεδονία αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο ερωτηματικό. Στο Master Plan των έργων στρατηγικής ανάπτυξης του αεροδρομίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Θεσσαλονίκης, συμπεριλαμβάνεται και η κατασκευή ενός νέου σύγχρονου αεροσταθμού, όπως και η επέκταση του εμπορευματικού σταθμού. Η κατασκευή των έργων αυτών ήταν και παραμένει απολύτως αναγκαία, γιατί όλοι γνωρίζουν πως τους μήνες της τουριστικής δραστηριότητας, εδώ και χρόνια οι συνθήκες λειτουργίας είναι πρωτόγονες και ασφυκτικές. Το κόστος των έργων αυτών έχει προεκτιμηθεί περίπου στα 800 εκ. ευρώ. Το πλάνο των επενδύσεων της κοινοπραξίας είναι περίπου 1 δις ευρώ για τα 14 αεροδρόμια μαζί και για τα επόμενα 40 χρόνια. Συνεπώς, από τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά, δεν διαφαίνεται καμία προοπτική ανάπτυξης των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου για να υποστηρίξει, τόσο τη σημερινή κίνηση, όσο και τη μελλοντική που παρουσιάζει αυξητική τάση. Το ΤΑΙΠΕΔ και η κυβέρνηση πρέπει τάχιστα να δώσουν τις απαραίτητες εξηγήσεις.
β) Το έργο επέκτασης του διαδρόμου 10-28 μέσα στη Θάλασσα, συμβασιοποιήθηκε το 2005. Η πρώτη ημερομηνία ολοκλήρωσης ήταν το τέλος του 2011. Μέχρι τώρα έχει πάρει τρεις παρατάσεις και όπως όλα δείχνουν θα χρειαστεί και τέταρτη παράταση, με νέα πρόβλεψη ολοκλήρωσης το τέλος του 2016. Επειδή η τέταρτη προγραμματική περίοδος (ΕΣΠΑ) ολοκληρώνεται το 2015, πρέπει να διασφαλιστούν οι πόροι από τον Εθνικό Προϋπολογισμό, για την χρηματοδότηση της ολοκλήρωσής του. Πρόσθετη χρηματοδότηση θα χρειαστεί και η δεύτερη εργολαβία, αναβάθμισης του διαδρόμου 10-28 στο χερσαίο τμήμα, η οποία δημοπρατήθηκε στις 8/5/2012. Στο έργο αυτό παρατηρήθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις γιατί κατά τη διάρκεια των χωματουργικών εργασιών εντοπίστηκαν βόμβες από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, τις οποίες ανέλαβε να καθαρίσει το Γενικό Επιτελείο Στρατού.
Εικόνες:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου