«Η περίπτωση της Ελλάδας και της Ευρωζώνης είναι μοναδική και η κατάσταση πρωτόγνωρη» τόνισε ο υφυπουργός Μεταφορών προσθέτοντας ότι ακόμη και να μας σβήσουν το χρέος «σε 10 χρόνια θα έχουμε μεγαλύτερο. Άρα, πρέπει να διεκδικήσουμε ένα διαχειρίσιμο πλαίσιο με πρωτογενή πλεονάσματα. Το δημόσιο πρέπει να παράγει τα λεφτά που κοστίζει. Αυτό είναι το σημαντικό, η παραγωγικότητά του».
Ερωτώμενος για τα όσα είπε ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος περί ταμειακών διαθέσιμων μέχρι μέσα Νοεμβρίου ενώ αρχικά είχαν εξαγγείλει ότι επαρκούν μέχρι τα μέσα αυτού του μήνα, ο κ. Μαγκριώτης δικαιολόγησε τον κ. Βενιζέλο λέγοντας πως «τα μέτρα του μεσοπρόθεσμου φέρνουν πρόσθετα έσοδα και με αυτό τον τρόπο ανακουφίζεται το δημόσιο για μικρό χρονικό διάστημα».
Αναφορικά με το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί και των φορτηγών, ο κ. Μαγκριώτης ανέφερε ότι θα γίνουν και μάλιστα συντομότερα, ενώ πρόσθεσε ότι «έγινε ειλικρινής συζήτηση με τους ιδιοκτήτες φορτηγών και κανονίστηκε νέα συνάντηση. Πιστεύω ότι υπάρχει πνεύμα για να βρεθεί η χρυσή τομή και θα βρούμε τις ισορροπίες».
Σε ερώτηση του Νίκου Χατζηνικολάου για τις προσλήψεις του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Μαγκριώτης εξήγησε πως το 30% εξ αυτών ήταν «εποχικοί πυροσβέστες, αναπληρωτές καθηγητές που ήταν απαραίτητοι και προσελήφθησαν μέσω ΑΣΕΠ» και όλοι οι υπόλοιποι ήταν «παλαιότεροι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που δικαιώθηκαν από τα δικαστήρια και έπρεπε η κυβέρνηση να τους προσλάβει».
Τέλος, ο υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στο θέμα των διοδίων ξεκαθαρίζοντας πως η κυβέρνηση θα προτείνει μείωση κατά 50% του αντιτίμου «σε κομμάτια που ακόμη κατασκευάζονται όπως το Πάτρα-Κόρινθος αλλά και μειώσεις σε άλλα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου».
star.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου