Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Η Δήλωση του νέου βουλευτή ΠΑΣΟΚ του Κιλκίς Γιώργου Φραγγίδη

   "Η χώρα μας βρίσκεται σε μια πολύ δύσκολη περίοδο,εξαιτίας της μεγάλης οικονομικής κρίσης.Η παραίτηση του Γιώργου Φλωρίδη έρχεται σε μία δύσκολη στιγμή για τη χώρα και το ΠΑΣΟΚ.Είναι ένα στέλεχος που πέρασε απο πολλές υπουργικές θέσεις, σε καλές στιγμές για την πατρίδα  και που ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ τον εμπιστεύτηκε.Θεωρώ οτι στα δύσκολα χρειαζόμαστε όλοι.

   
   Εγώ  αποδέχομαι ,σε αυτές τις δύσκολες για την πατρίδα, στιγμές, το καθήκον μου και θα φροντίσω με όλες μου τις δυνάμεις να συμβάλλω στη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται απο την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και τον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, να βγεί απο την κρίση η χώρα μας.

   Είμαι  ένας στρατιώτης στα δύσκολα και σκοπεύω να υπηρετήσω τον τόπο μου και τη χώρα μου, με νέο ήθος, νέο πολιτικό λόγο και με γνώμονα μόνο το όφελος του Κιλκίς και της χώρας μας, μακριά απο ιδιοτελείς ή άλλου είδους σκοπιμότητες."

    Γιώργος Σ. Φραγγίδης











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου