Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

ΟΣΕ Θεσσαλονίκης: Μέσος χρόνος αναμονής. Απεριόριστος!


Το επιβατικό κοινό που επέλεξε σήμερα τον ΟΣΕ Θεσσαλονίκης για τη μετακίνηση του μάλλον είχε άλλες προσδοκίες από την ποιότητα του...
οργανισμού, όταν αντίκρισε πολυάριθμη ουρά ατόμων που περίμενε να εξυπηρετηθεί από ΜΙΑ μόλις υπάλληλο (στην οποία οφείλω συγχαρητήρια)! Από τα οκτώ εκδοτήρια που υπάρχουν εντός του σταθμού, λειτουργούσε το ένα, το οποίο έπρεπε να εξυπηρετήσει τόσο τους πελάτες που τακτοποιούσαν τις αγορές των εισιτηρίων τους για ταξίδια που θα πραγματοποιούνταν άμεσα, όσο και αυτούς που είχαν μεγαλύτερο χρονικό περιθώριο αναμονής για να ταξιδέψουν. Το εξωφρενικό βέβαια είναι πως η εικόνα αυτή δεν είναι αποκλειστικά σημερινή, αλλά σχεδόν καθημερινή, ίσως και χειρότερη, εξαιτίας των μετατάξεων των υπαλλήλων που επέβαλλε η πολιτική περιορισμού των δημοσίων δαπανών. Κατά πόσο είναι όμως ωφέλιμο για την ανάπτυξη του εσωτερικού και εξωτερικού τουρισμού της χώρας η ατέρμονη αναμονή των πελατών σε έναν από τους κεντρικότερους σταθμούς; Πόσο ανταποδοτικό χαρακτήρα έχουν πια στην Ελλάδα οι υπηρεσίες που λαμβάνουμε ως πολίτες?         tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου