Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Να μας ζήσουν τα κορόιδα

Aπο newstoday.gr
Ο Νίκος Παπαδογιάννης επισημαίνει τις ευθύνες όσων έκαναν την Εθνική να μοιάζει με ελληνική ομάδα. «Οι καπετάνιοι Παπαλουκάς και Διαμαντίδης άνοιξαν την μπουκαπόρτα, για να πηδήξουν στη θάλασσα και οι ναύτες», γράφει.
Να μας ζήσουν τα κορόιδα
Μια από τις πιο ενοχλητικές φράσεις που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος είναι: «Σας τα ’λεγα εγώ». Εντάξει, κύριε εξυπνάκια, μας τα ’λεγες. Και τι θέλεις τώρα που δικαιώθηκες; Παράσημο; Βραβείο Πούλιτζερ; Σταμάτα να κοκορεύεσαι και κλείσε τα παλιά σου κείμενα στο συρτάρι, να έχεις να τα διαβάζεις όποτε θέλεις να χαϊδέψεις το εγώ σου.
Δεν χρειαζόταν δα κρυστάλλινη σφαίρα για να ανιχνεύσεις το αυτονόητο και να δεις ότι οι καπετάνιοι άνοιξαν με τα χεράκια τους την μπουκαπόρτα.
Όταν οι ναυαρχαίοι εγκαταλείπουν το σκάφος και αφήνουν τη σκάλα να κρέμεται στα πλευρά του, φουσκώνοντας μερικές σχεδίες («κουράστηκα», «πρέπει να προστατεύσω το κορμί μου», «έχω προσωπικό πρόβλημα», «η συμμετοχή στην Εθνική δεν είναι υποχρέωση αλλά δικαίωμα», «να σέβεστε την προσφορά μου») για να διευκολύνουν όποιον άλλο βαριέται να τραβήξει κουπί, οι μούτσοι θα ακολουθήσουν χωρίς αιδώ και δισταγμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου