Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Γιάννης Μπουτάρης: Καλά έκανε κι έφυγε ο Παπούλιας, ορθώς δεν επενέβη η ΕΛ.ΑΣ.


  
Γιάννης Μπουτάρης: Καλά έκανε κι έφυγε ο Παπούλιας, ορθώς δεν επενέβη η ΕΛ.ΑΣ.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης μίλησε στο «Βήμα 99,5» για τα έκτροπα στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου, για τις πολιτικές εξελίξεις, για την οικονομική κατάσταση στο Δήμο Θεσσαλονίκης, το αν μετάνιωσε που εξελέγη δήμαρχος και για τη φημολογούμενη προσέγγισή του με τον «Κοινωνικό Σύνδεσμο» του Γ. Φλωρίδη

Για τα έκτροπα στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου:
Όταν έφτασα στο χώρο, πολύ πριν συμβούν τα έκτροπα και πολύ πριν έρθει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, υπήρχαν οργανωμένες ομάδες που φώναζαν από τα μεγάφωνα διάφορα συνθήματα. Αυτές ήταν ομάδες από οπαδούς του Ηρακλή μέχρι ομάδες καθηγητών, τη «Βοήθεια στο Σπίτι», διάφορες ομάδες που θίγονται ή παραπονούνται για ό,τι συμβαίνει. Μεταξύ μας, όλοι έχουμε πρόβλημα και είμαστε θυμωμένοι ή αγανακτισμένοι. Αυτή η παρουσία αυτών των ομάδων παρέσυρε προφανώς και τον κόσμο, διότι είχε πολύ κόσμο και είχε ωραία μέρα και κατέβηκαν να δουν την παρέλαση.. Όταν ο Πρόεδρος άκουσε τα συνθήματα «Παπούλια προδότη» αντιλαμβάνεστε ότι δεν το καταπίνει εύκολα.

Για το αν έπραξε σωστά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που αποχώρησε: Νομίζω έκανε καλά. Και νομίζω ότι ήταν πολύ καλή εν τέλει και η στάση της Αστυνομίας που δεν επενέβη, διότι αν επενέβαινε θα ήταν έκρυθμη η κατάσταση και θα είχαμε άλλου τύπου προβλήματα πια.

Για το αν συζητείται το ενδεχόμενο κυβέρνησης συνεργασίας:
Προφανώς και συζητείται αυτό. Διότι από τη στιγμή που συνεχίζεται η σημερινή κατάσταση, δεν έχουμε άλλο περιθώριο. Αλλά από την άλλη πλευρά, και εκλογές πρόωρες να προκύψουν, τι θα αλλάξει; Αφού υπάρχουν δημοσκοπήσεις που δεν δείχνουν κανέναν να παίρνει πλειοψηφία ισχυρή, αναγκαστικά θα οδηγηθούμε και πάλι σε συναινετικές καταστάσεις. Γιατί δεν το κάνουν από τώρα, να γλιτώσουμε και τα έξοδα των εκλογών;

Για την οικονομική κατάσταση στο Δήμο Θεσσαλονίκης: Δεν έχω ψευδαισθήσεις πως ότι είχαμε πέρσι θα έχουμε και φέτος. Και το ποσό των δημοτικών τελών θα πέσει και οι εισπράξεις από το κράτος και περικοπές θα γίνουν. Έχουμε ένα σωρό καταστάσεις που πρέπει να κόψουμε αναγκαστικά. Αυτή τη στιγμή, το επιχειρησιακό σχέδιο του Δήμου Θεσσαλονίκης και ο προϋπολογισμός του χρειάζονται βαθιές τομές και αυτές πονάνε. Αυτό με απασχολεί εμένα νυχθημερόν, δεν είναι τι θα γίνει με τις εκλογές. Ότι είναι να γίνει, θα γίνει. Εμένα με ενδιαφέρει ο Δήμος μου. Εξελέγην δήμαρχος και αυτό που με ενδιαφέρει είναι πώς θα βελτιώσω τα πράγματα στο Δήμο μου για να βελτιώσω την κατάσταση στην πόλη μου.

Για το αν έχει συζητήσει με τον «Κοινωνικό Σύνδεσμο» του Γ. Φλωρίδη: Όχι. Δεν έχω συζητήσει. Τους ξέρω τους ανθρώπους, αλλά δεν έχω συνομιλήσει με κανέναν και να σας πω και την αμαρτία μου, δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου