Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

«Γιατί να μην είμαι ξανά υποψήφιος»;



Ανοιχτό άφησε το ενδεχόμενο νέας υποψηφιότητας του για το δήμο Θεσσαλονίκης ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, ανατρέποντας τα όσα λέγονταν μέχρι τώρα περί μίας και μοναδικής θητείας του κ. Μπουτάρη, που στις επόμενες εκλογές θα είναι 72 Μαΐων.

«Γιατί να μην είμαι ξανά υποψήφιος; Λέω με το μυαλό μου ότι το 2014 θα είμαι 72 χρονών. Αν έχω την ίδια σωματική κατάσταση όπως τώρα που δεν καταλαβαίνω τίποτα, γιατί να μην είμαι; Χώρια που τότε θα είναι καλύτερα τα πράγματα!

Και οικονομικά θα είναι καλύτερα, ο δήμος θα έχει μπει σε μια ρέγουλα, δηλαδή λέω, γιατί να φάω όλο το ζόρι και αν φύγω στην πορεία; Δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου η κεντρική πολιτική σκηνή» τόνισε ο κ. Μπουτάρης.

Τάδε έφη ο Γιάννης Μπουτάρης σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Parallaxi, όπου παράλληλα βαθμολόγησε τον εαυτό του με έξι για το έργο που έκανε μέχρι τώρα, αποδεχόμενος το γεγονός ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει ήταν αυτό το σκουπιδιών.

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που δεν αντιμετωπίσαμε είναι τα σκουπίδια. Το πρώτο βήμα είναι ότι επειδή δεν θα έρθουν τα οχήματα που έχουμε παραγγείλει, θα δώσουμε την αποκομιδή ενός διαμερίσματος σε ιδιώτη. Θα γίνει χαμός! Ας γίνει… Δεν υπάρχει άλλη λύση».



spnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου