Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Βούλα Παπαχρήστου: "Ένα κακόγουστο αστείο"


Βούλα Παπαχρήστου: "Ένα κακόγουστο αστείο"
Ένα κακόγουστο αστείο το οποίο μέσω Facebook είδα και αντέγραψα και το προώθησα στο Twitter ήταν. Πριν από μία εβδομάδα τον είχα ανοίξει τον λογαριασμό και μέσα είχα 30 φίλους. Τους το προώθησα ως κακόγουστο αστείο σαν αυτά που φτιάχνονται καθημερινά, είπε η πρωταθλήτρια, Βούλα Παπαχρήστου, τονίζοντας πως δεν ήθελε να θίξει κανέναν, ούτε πρόκειται για προσωπική της άποψη.
Κακόγουστο αστείο που κοινοποίησε στους φίλους τους και όχι για άποψη που υιοθετεί, χαρακτήρισε η Βούλα Παπαχρήστου το ρατσιστικό tweet που την οδήγησε εκτός Ολυμπιακών Αγώνων, ζητώντας ακόμα μία φορά συγνώμη. Παράλληλα, απάντησε σε εκείνους που της καταλογίζουν σχέσεις με την Χρυσή Αυγή.


Ζητώντας ακόμα μία φορά συγνώμη, η Βούλα συνέχισε: «δεν περίμενα ότι θα πάρει τέτοια διάσταση το θέμα, ούτε είναι της δικής μου ιδεολογίας αυτό το ρατσιστικό κομμάτι που βγήκε προς τα έξω».

Όσο για εκείνους που ισχυρίζονται ότι έχει σχέσεις με την ακροδεξιά;
«Εγώ ξέρω να κάνω πολύ καλά αθλητισμό. Από τα 13 είμαι στον αθλητισμό… ουδέποτε έχω απασχολήσει με τις πολιτικές μου πεποιθήσεις. Είμαι αθλήτρια και μόνο», τόνισε.

«Θα ήθελα στην έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων να μιλήσω με την ολυμπιακή επιτροπή και να εξηγήσω τι συνέβη… Θέλω να ζητήσω συγνώμη για όλη αυτή την αναστάτωση. Πραγματικά δεν πιστεύω σε κάτι τέτοιο», κατέληξε η αθλήτρια.





star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου