Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ν. Μπουζάνης: Οι οπαδοί του Άρη είναι εκπληκτικοί- Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο!


Για πολλά και ενδιαφέροντα θέματα μίλησε ο νέος τερματοφύλακας του Άρη, Ντιν Μπουζάνης. Ο ομογενής από την Αυστραλία, αναφέρθηκε
στην παρουσία του στη Λίβερπουλ, ενώ σύγκρινε και το αγγλικό με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Επίσης, σχολίασε τους οπαδούς των "κιτρίνων" που έχει δει από το youtube. Ακόμη, δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το ποια Εθνική θα επιλέξει ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αυστραλία. 
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις σου από την προετοιμασία στη Βουλγαρία;
"Είναι πολύ σκληρή! Δουλεύουμε κυρίως στην ενδυνάμωση και την αντοχή και μέχρι στιγμής η δουλειά είναι εξαιρετική. Όλοι παλεύουμε συνέχεια. Είναι καλό νομίζω ότι ο ΑΡΗΣ διαθέτει ένα νεανικό ρόστερ, με πολλή ενέργεια και διάθεση. Θα βγει σε καλό".
Ο προπονητής σας, ο κ. Κάντας, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα απαιτητικός…
"Οι εντυπώσεις είναι άριστες μέχρι στιγμής. Συζητάμε για το τι μου αρέσει, τι αρέσει σ” αυτόν και μέχρι στιγμής υπάρχει κατανόηση. Είναι ένας εξαιρετικός προπονητής και είμαι χαρούμενος που συνεργάζομαι μαζί του".
Πως προέκυψε η προοπτική να αγωνιστείς στον ΑΡΗ;
"Είχα κάποιες προτάσεις, αλλά έκανα την έρευνα μου για τον ΑΡΗ και όλοι είχαν να πουν θετικά λόγια. Οι οπαδοί της ομάδας μας είναι εκπληκτικοί, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Με τα πυροτεχνήματα και γενικά την ατμόσφαιρα στο γήπεδο. Είναι ένα σοβαρό περιβάλλον για έναν ανερχόμενο τερματοφύλακα, όπως εγώ. Ήταν ευκαιρία για εμένα να έρθω στην Ελλάδα και να δείξω τι μπορώ να κάνω".
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από την περσινή χρονιά με την Όλνταμ;
"Ήταν μια πολύ καλή εμπειρία. Αγωνίστηκα σε 58 παιχνίδια. Είχα μερικές πολύ καλές εμφανίσεις στους αγώνες Κυπέλλου, όπου αποκλείσαμε Λίβερπουλ και Έβερτον. Έμαθα πολλά, έζησα πολλά σκαμπανεβάσματα, αλλά αυτό είναι λογικό για έναν νεαρό γκολκίπερ. Κέρδισα όμως σε αυτοπεποίθηση".
 Στον ΑΡΗ υπάρχει ο Διούδης που διεθνής με την Εθνική Ελλάδας. Αισθάνεσαι έτοιμος για τον ανταγωνισμό;
"Ανταγωνισμός υπάρχει σε όλες τις ομάδες του πλανήτη. Έχω παίξει σχεδόν σ” όλες τις εθνικές ομάδες της Αυστραλίας, έχω παίξει επίσης στην Εθνική Ελλάδας. Σίγουρα θα υπάρξει ανταγωνισμός, αλλά δεν τον φοβάμαι, γιατί έχω αρκετή εμπειρία για την ηλικία μου. Αισθάνομαι έτοιμος και έχω αυτοπεποίθηση. Πιστεύω ότι μπορώ να κάνω καλή δουλειά. Ο Διούδης είναι ένας καλός γκολκίπερ, με πολύ μέλλον, αλλά μου αρέσει ο ανταγωνισμός".
.Γιατί δεν πήρες ευκαιρίες στη Λίβερπουλ;
"Όταν με απέκτησε η Λίβερπουλ, στο ρόστερ υπήρχε ο Πέπε Ρέινα, ένας τερματοφύλακας παγκόσμιας κλάσης. Δεν πήρα ευκαιρίες στην πρώτη ομάδα και έπειτα προέκυψαν κάποιες προτάσεις, η μία από την Όλνταμ. Είμαι νεαρός και θέλω να παίζω, οπότε θεωρώ ότι έκανα τη σωστή επιλογή να αποχωρήσω. Κοιτώντας το παρελθόν, νομίζω ότι ήταν μια ωφέλιμη εμπειρία, μια σωστή επιλογή. Εκτιμώ όσα μου προσέφερε η Λίβερπουλ".
Γιατί επέλεξες την Εθνική Αυστραλίας;
"Η οικογένεια μου είναι ελληνική, η καταγωγή μου επίσης. Ωστόσο, γεννήθηκα στην Αυστραλία και πέρασα εκεί σχεδόν όλη τη ζωή μου. Δε θα έλεγα όχι στην Ελλάδα γιατί ακόμη δεν έχω παίξει σε ανδρική ομάδα. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει".
Αισθάνεσαι περισσότερο Έλληνας ή Αυστραλός;
"Το ίδιο και για τις δύο χώρες".
Πάντως, υπάρχει μεγάλη ελληνική κοινότητα στην Αυστραλία…
"Ναι, ειδικά στη Μελβούρνη! Όλη η οικογένεια μου μιλάει ελληνικά, εγώ όχι τόσο καλά. Είμαι εξίσου χαρούμενος που είμαι και Έλληνας, αλλά και Αυστραλός".
Από ποια περιοχή κατάγεται η οικογένεια σου στην Ελλάδα;
"Από τη Λειβαδιά".
Προηγουμένως ανέφερες ότι οι οπαδοί του ΑΡΗ κάνουν πράγματα που δεν τα έχεις ξαναδεί. Έχεις υπάρξει παίκτης της Λίβερπουλ και καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι αυτό που λες…
"Δεν έχω δει ακόμη από κοντά τους οπαδούς του ΑΡΗ, αλλά έχω δει και ακούσει πάρα πολλά. Κατά την άποψη μου, οι οπαδοί της Λίβερπουλ είναι οι καλύτεροι του κόσμου. Αλλά είμαι βέβαιος ότι και οι οπαδοί του ΑΡΗ είναι εξίσου καλοί".
Σε πόσο καιρό θα είσαι απόλυτα έτοιμος;
Αισθάνομαι καλά σε φυσική κατάσταση, αλλά νομίζω ότι κανένας ποδοσφαιριστής δεν μπορεί να είναι απόλυτα έτοιμος αυτή την περίοδο. Όλοι νιώθουμε ότι δουλεύουμε καλά, ότι βελτιώνουμε την κατάσταση μας. Πιστεύω ότι είμαι κοντά σ” αυτό που πρέπει να είμαι για την ομάδα. Ωστόσο, δεν μπορείς ποτέ να πεις ότι είσαι εντελώς καλά. Πάντα υπάρχουν περιθώρια να βελτιωθείς, να κερδίσεις εμπειρίες, να φτιάξεις το σώμα σου. Είμαι ακόμη 22 ετών και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.
Είχες και αρκετά μεγάλη περίοδο διακοπών…
Ναι, είναι αλήθεια. Έπαιξα πολλά παιχνίδια και το σώμα μου ταλαιπωρήθηκε πάρα πολύ. Ωστόσο, για περίπου δύο μήνες μετά το τέλος του πρωταθλήματος είχα την ευκαιρία να ξεκουραστώ. Το σώμα μου επανήλθε, αλλά όπως είναι φυσιολογικό, έχασα τα πατήματα μου. Γι” αυτό όμως υπάρχει η προετοιμασία, έτσι ώστε να επανέρθουμε στα επίπεδα που πρέπει».
Έχεις παρακολουθήσει αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος. Γνωρίζεις τις ομάδες;
Εννοείται! Από τη στιγμή που έχω ελληνική καταγωγή, είναι λογικό να παρακολουθώ το πρωτάθλημα της χώρας. Ξέρω το πρωτάθλημα και αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν πολλές διαφορές σε σχέση με το αγγλικό ποδόσφαιρο. Εκεί, υπάρχει περισσότερο η επαφή, εδώ προσπαθούν να παίξουν περισσότερο ποδόσφαιρο. Υπάρχουν μεγάλες ομάδες, όπως ο ΑΡΗΣ, ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός. Νομίζω ότι είναι ένα καλό βήμα για εμένα το ελληνικό πρωτάθλημα.
Σημαίνουν κάτι τα τατουάζ σου;
Όχι ιδιαίτερα. Είναι απλά μερικά σχέδια που μ” άρεσαν και τα επέλεξα. Μόνο αυτό στον αριστερό καρπό μου έχει ένα βαθύτερο νόημα. Γράφει «Η οικογένεια μου, η ζωή μου.
Έχεις κάνει συζητήσεις για τους στόχους που θα έχει ο ΑΡΗΣ την ερχόμενη σεζόν;
Όλοι είμαστε αισιόδοξοι. Κάναμε μια καλή εμφάνιση στο πρώτο φιλικό και νομίζω ότι είναι στα θετικά μας το γεγονός ότι διαθέτουμε μια νεανική ομάδα. Είμαι βέβαιος ότι θα δημιουργήσουμε μια καλή ομάδα που θα προσπαθεί να κερδίσει όλα τα παιχνίδια. Ο προπονητής μέχρι στιγμής δείχνει ιδιαίτερα καλά στοιχεία, είναι επαγγελματίας και αυτό αρέσει στους ποδοσφαιριστές.
Έχεις προλάβει να κάνεις παρέες;
Όλα τα παιδιά με έχουν υποδεχτεί εξαιρετικά από την πρώτη ημέρα. Ξέρω τους Κύργια και Παπαδόπουλο από την Εθνική ομάδα, οπότε έχω κάποιες σχέσεις ήδη. Όλοι είμαστε φίλοι με όλους, ο ένας κοντά με τον άλλον. Αυτό νομίζω ότι είναι κάτι πολύ θετικό.
Ποια στοιχεία του παιχνιδιού σου θεωρείς ότι χρειάζεσαι βελτίωση;
Για κάποιον που είναι μόλις 23 ετών, θεωρώ ότι μπορεί να βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Τα πλεονεκτήματα μου είναι ότι παίζω πολύ καλά με τα πόδια και είμαι καλός στον αέρα. Χρειάζομαι βελτίωση σχετικά στο «μπλοκάρισμα» των σουτ, να γίνω πιο γρήγορος στα πόδια. Μπορώ να βελτιωθώ σε όλα.
Μπορείς να μιλήσεις ελληνικά;
Ναι, αλλά όχι σε ικανοποιητικό βαθμό.
Θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στους οπαδούς του ΑΡΗ;
Θέλω να τους πω ότι θα κάνουμε τα πάντα για την ομάδα, το σήμα και τη φανέλα. Θα πεθάνουμε για τις νίκες και χρειαζόμαστε δίπλα μας τους οπαδούς μας για να πετύχουμε πολλά πράγματα.
Πως περιμένεις τη ζωή στη Θεσσαλονίκη;
Ο τρόπος ζωής στην Ελλάδα είναι πολύ διαφορετικός σε σχέση με την Αγγλία και την Αυστραλία. Περιμένω στη Θεσσαλονίκη τη σύντροφο μου, έτσι ώστε να τη ζήσουμε μαζί, γιατί την επισκέφτηκα πρώτη φορά προσφάτως όταν ήρθα να συμφωνήσω με τον ΑΡΗ. Είμαι σίγουρος ότι είναι ένα όμορφο μέρος.
thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου