Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Μ. Χρυσοχοΐδης: Το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα προχωρήσει, τελεία και παύλα

Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοίδης, βρέθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη και στο Δημαρχείο της Θεσσαλονίκης για την υπογραφή μνημονίων για την κατασκευή μουσείου Ολοκαυτώματος στην πόλη και για τη δημιουργία σταθμού μεταφόρτωσης ανακυκλώσιμων υλικών.
Στο περιθώριο της παρουσίας του εδώ στη Θεσσαλονίκη ο Υπουργός αναφέρθηκε και στο Μετρό Θεσσαλονίκης.

"Θέλω να διαβεβαιώσω τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, τρεις μήνες μετά την άφιξή μου στη Θεσσαλονίκη και τη διαβεβαίωση ότι ήρθα να ξεμπλοκάρω το έργο, ότι παρακολουθώ μέρα-μέρα την εξέλιξή του. Μετράω τις ημέρες από την προθεσμία των έξι μηνών που έχω δώσει. Εάν μέσα στους έξι μήνες έχουν γίνει αυτά που έχουν δεσμευτεί οι ανάδοχοι κι όλοι οι υπεύθυνοι, τότε το έργο θα προχωρήσει με ακόμη πιο γρήγορους ρυθμούς. Εάν δεν ανταποκριθούν σε αυτή την υποχρέωση που έχουν αναλάβει, τότε είμαι υποχρεωμένος να εφαρμόσω όλες εκείνες τις διαδικασίες ούτος ώστε να προχωρήσει το έργο", τόνισε ο Υπουργός και κατέληξε:
"Το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης σε ότι αφορά τη διαδικασία της καθυστέρησής του ανήκει στο παρελθόν. Είμαι υπεύθυνος και ήρθα εδώ τότε και εξακολουθώ να είμαι καθημερινά παρών στο έργο. Το έργο θα προχωρήσει, τελεία και παύλα. Δεν θα ξαναπαίξουμε ούτε με τη πόλη, ούτε με τους πολίτες, ούτε με την οικονομία της χώρας".

thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου