διαδημοτικά όσο και με το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Κορυφαία προτίμηση και επιλογή ήταν και είναι η σύνδεση να λάβει χώρα με τη μορφή μέσου σταθερής τροχιάς.
Τις Δυτικές περιοχές της Θεσσαλονίκης διατρέχει πλήθος σιδηροδρομικών γραμμών εγκαταλειμμένων και μη, συμπεριλαμβανομένης και της κεντρικής γραμμής που συνδέει το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης και το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τον Προμαχώνα αλλά και τη κεντρική γραμμή προς Αθήνα.
Ο Δυτικός Προαστιακός προσπαθεί να δώσει λύση στο αίτημα της Δυτικής Θεσσαλονίκης μέσα από την μεγιστοποίηση της χρήσης του διάσπαρτου και σε μεγάλο βαθμό ανενεργού, σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή.
Στόχος του έργου είναι η λειτουργική διασύνδεση με εναλλακτικό συγκοινωνιακό μέσο σταθερής τροχιάς του κέντρου της Θεσσαλονίκης με την Δυτική αστική και προαστιακή ζώνη της, καθώς και η ενδυνάμωση των δημοσίων συγκοινωνιών σε περιοχές της Θεσσαλονίκης που παραδοσιακά υποεξυπηρετούνται, με την κατανάλωση ελάχιστων πόρων. Με το έργο επίσης θα επιτυγχάνεται η διασύνδεση των αστικών μέσων συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο (Λάρισα, Κατερίνη, Έδεσσα, Βέροια) και η αποσυμφόρηση του Κεντρικού Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού.
Στόχος του έργου είναι η λειτουργική διασύνδεση με εναλλακτικό συγκοινωνιακό μέσο σταθερής τροχιάς του κέντρου της Θεσσαλονίκης με την Δυτική αστική και προαστιακή ζώνη της, καθώς και η ενδυνάμωση των δημοσίων συγκοινωνιών σε περιοχές της Θεσσαλονίκης που παραδοσιακά υποεξυπηρετούνται, με την κατανάλωση ελάχιστων πόρων. Με το έργο επίσης θα επιτυγχάνεται η διασύνδεση των αστικών μέσων συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο (Λάρισα, Κατερίνη, Έδεσσα, Βέροια) και η αποσυμφόρηση του Κεντρικού Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου, μεταξύ 9:30 και 14.00.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου