Με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του
ΟΛΘ Στέλιο Αγγελούδη συναντήθηκε η επικεφαλής του συνδυασμού "Πολίτες
Μπροστά" Νιόβη Παυλίδου και συζήτησαν για θέματα που αφορούν στο λιμάνι
της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα ο κ. Αγγελούδης αναφέρθηκε στα θετικά
οικονομικά στοιχεία του ΟΛΘ και σημείωσε ότι, φέτος, εκτιμάται ότι θα
είναι "η καλύτερη χρονιά
για το λιμάνι από ιδρύσεως της ΑΕ" καθώς ο οργανισμός παρουσιάζει κερδοφορία 24 εκ. ευρώ, 100 εκ. ευρώ αποθεματικό και μηδενικό δανεισμό - παρά την αρνητική οικονομική συγκυρία.
"Πρέπει κάποια στιγμή να καταλήξουμε στον τρόπο ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ και να τον συνδέσουμε με την ανάπτυξη" ανέφερε ο κ. Αγγελούδης, σημειώνοντας: "Ο ιδιώτης που θα μπει, πρέπει να επενδύσει στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων και να αξιοποιήσει τη δυνατότητα σύνδεσης με το σιδηροδρομικό δίκτυο". Ο κ. Αγγελούδης υπογράμμισε ότι, την ερχόμενη εβδομάδα, θα ανακοινωθούν οι δρομολογήσεις block trains: "Θα ξεκινήσουμε πλέον δρομολόγια σε εβδομαδιαία βάση με τα Σκόπια, το Βελιγράδι και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις" τόνισε.
Αποστάσεις από την παραχώρηση ολόκληρου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε έναν ιδιώτη, πήρε η υποψήφια περιφερειάρχις Νιόβη Παυλίδου η οποία υποστήριξε την παραχώρηση εκμετάλλευσης σε ιδιώτη επενδυτή μόνο του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρία, όπως είπε, είναι "δυναμική και αναπτυσσόμενη" στηρίζοντας την άποψη της πόλης ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πρέπει να παραμείνει υπό κοινωνικό και δημόσιο έλεγχο.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε, επίσης, η συζήτηση για την αξιοποίηση του θαλάσσιου μετώπου της πόλης στο πλαίσιο αναβάθμισης της βιομηχανίας της κρουαζιέρας και με στόχο την περαιτέρω εισροή επισκεπτών στη Θεσσαλονίκη. Ο κ. Αγγελούδης αναφέρθηκε στην ανάγκη συντονισμού των εμπλεκόμενων φορέων της Θεσσαλονίκης, ενώ, από την πλευρά της, η κα Παυλίδου τόνισε ότι οι συντονισμένες κινήσεις από το δήμο, σε συνεργασία με τους φορείς που ενδιαφέρονται ουσιαστικά για την εισροή επισκεπτών από την κρουαζιέρα, δίνουν τη δυνατότητα να αυξηθούν οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η πόλη προς τους επισκέπτες της. Μετά τη συνάντηση με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ η κα Παυλίδου προγραμματίζει συνάντηση με τους εργαζόμενους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
για το λιμάνι από ιδρύσεως της ΑΕ" καθώς ο οργανισμός παρουσιάζει κερδοφορία 24 εκ. ευρώ, 100 εκ. ευρώ αποθεματικό και μηδενικό δανεισμό - παρά την αρνητική οικονομική συγκυρία.
"Πρέπει κάποια στιγμή να καταλήξουμε στον τρόπο ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ και να τον συνδέσουμε με την ανάπτυξη" ανέφερε ο κ. Αγγελούδης, σημειώνοντας: "Ο ιδιώτης που θα μπει, πρέπει να επενδύσει στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων και να αξιοποιήσει τη δυνατότητα σύνδεσης με το σιδηροδρομικό δίκτυο". Ο κ. Αγγελούδης υπογράμμισε ότι, την ερχόμενη εβδομάδα, θα ανακοινωθούν οι δρομολογήσεις block trains: "Θα ξεκινήσουμε πλέον δρομολόγια σε εβδομαδιαία βάση με τα Σκόπια, το Βελιγράδι και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις" τόνισε.
Αποστάσεις από την παραχώρηση ολόκληρου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε έναν ιδιώτη, πήρε η υποψήφια περιφερειάρχις Νιόβη Παυλίδου η οποία υποστήριξε την παραχώρηση εκμετάλλευσης σε ιδιώτη επενδυτή μόνο του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. Η εταιρία, όπως είπε, είναι "δυναμική και αναπτυσσόμενη" στηρίζοντας την άποψη της πόλης ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πρέπει να παραμείνει υπό κοινωνικό και δημόσιο έλεγχο.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε, επίσης, η συζήτηση για την αξιοποίηση του θαλάσσιου μετώπου της πόλης στο πλαίσιο αναβάθμισης της βιομηχανίας της κρουαζιέρας και με στόχο την περαιτέρω εισροή επισκεπτών στη Θεσσαλονίκη. Ο κ. Αγγελούδης αναφέρθηκε στην ανάγκη συντονισμού των εμπλεκόμενων φορέων της Θεσσαλονίκης, ενώ, από την πλευρά της, η κα Παυλίδου τόνισε ότι οι συντονισμένες κινήσεις από το δήμο, σε συνεργασία με τους φορείς που ενδιαφέρονται ουσιαστικά για την εισροή επισκεπτών από την κρουαζιέρα, δίνουν τη δυνατότητα να αυξηθούν οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η πόλη προς τους επισκέπτες της. Μετά τη συνάντηση με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ η κα Παυλίδου προγραμματίζει συνάντηση με τους εργαζόμενους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου