Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Ν. Παυλίδου: Το Διεθνές Πανεπιστήμιο αποτελεί παράδειγμα

«Μόνο η ενοποιημένη λειτουργία και συμπληρωματικότητα των εκπαιδευτικών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Περιφέρειας μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία ενός ισχυρού πόλου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με διεθνή χαρακτήρα και εμβέλεια».
Την άποψη αυτή εξέφρασε η επικεφαλής του συνδυασμού «Πολίτες Μπροστά», Νιόβη Παυλίδου, κατά την επίσκεψη που
πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις του Διεθνούς Πανεπιστημίου.
Στη συνάντηση που είχε με τον αντιπρόεδρο του Διεθνούς Πανεπιστημίου Νίκο Μουσιόπουλο και με το μέλος του ΔΣ και κοσμήτορα των Ανθρωπιστικών Σπουδών Βασίλη Γούναρη, η κ. Παυλίδου υπογράμμισε ότι «τα εκπαιδευτικά ιδρύματα αποτελούν σημαντικό αναπτυξιακό πόρο για την Κεντρική Μακεδονία», ωστόσο, όπως συμπλήρωσε, «η τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας με τη σημερινή της μορφή, δηλαδή με τα πολυάριθμα διεσπαρμένα γεωγραφικά ιδρύματα, δεν εξασφαλίζει βιωσιμότητα, κάτι που μπορεί να γίνει μόνο αν υιοθετηθεί ένα θεσμικό πλαίσιο παρόμοιο με αυτό που ισχύει για το Διεθνές Πανεπιστήμιο».
Ο κ. Μουσιόπουλος σημείωσε ότι «η διαδικασία εξωτερικής αξιολόγησης, που πρόσφατα ολοκληρώθηκε, ήταν ιδιαίτερα θετική για το Διεθνές Πανεπιστήμιο», ενώ υπογράμμισε ότι «το περιβάλλον του πανεπιστημίου αποτελεί πρότυπο σε καθαριότητα, φύλαξη και ενεργειακή εξοικονόμηση».
Τέλος, τόνισε ότι «το Διεθνές Πανεπιστήμιο μπορεί να είναι βιώσιμο αν προχωρήσει η αγορά και η οργάνωση του κτιρίου στέγασής του γιατί, αν διασφαλισθεί το θέμα αυτό, τα έσοδά του επαρκούν να καλύψουν τη λειτουργία του».
Από την πλευρά της, η υποψήφια περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας επισήμανε ότι «το Διεθνές Πανεπιστήμιο αποτελεί παράδειγμα λειτουργίας δημόσιου πανεπιστημίου με ένα ελκυστικό πρόγραμμα ανταποδοτικών υποτροφιών για τα δίδακτρα που εισπράττει και με ιδιαίτερα εξωστρεφή ακαδημαϊκή ζωή που επιτυγχάνεται μέσα από τις συνέργειες που έχει συνάψει με διεθνή και εθνικά ιδρύματα και οργανισμούς».
«Το Διεθνές Πανεπιστήμιο», κατέληξε η κ. Παυλίδου, «είναι ένα δημόσιο πανεπιστήμιο το οποίο τιμά την έννοια της ακαδημαϊκής αυτονομίας και αποτελεί παράδειγμα βιωσιμότητας τριτοβάθμιου ιδρύματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου