Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Χαρδούβελης: Τα χρήματα είναι φορολογημένα και δηλωμένα

«Τα χρήματα είναι δηλωμένα και φορολογημένα. Αυτό τόνισε ο πρώην υπουργός Οικονομικών, ο οποίος παραδέχτηκε πως παρά το γεγονός ότι την επίμαχη περίοδο συμβούλευε τους Έλληνες να μην βγάζουν λεφτά στο εξωτερικό, εκείνος έκανε το αντίθετο για λόγους.... οικογενειακούς.
«Τον Ιούνιο του 2012 φοβήθηκα και εγώ, όπως φοβήθηκε τότε όλη η Ελλάδα. Και εγώ όπως και πολλοί Έλληνες μετέφερα κάποια από τα χρήματα μου, για να μπορώ να συντηρήσω τα παιδιά μου, φοβήθηκα πως μπορεί να καταρρεύσει η χώρα» παραδέχτηκε ο πρώην τσάρος της ελληνικής Οικονομίας Γκίκας Χαρδούβέλης, στην εκπομπή του Star, Live U.
Αναφερόμενος ειδικά στις μικρές μεταφορές χρημάτων, ο κ.Χαρδούβελης, αποκάλυψε ότι «τα χρήματα τα έβγαζα σε μικρά ποσά στο εξωτερικό, διότι το έκανα μόνος μου μέσω internet».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου