Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Έλλη Στάη: Μιλά για τον έρωτα πρώτη φορά μετά το διαζύγιό της

Πολλά έχουν ακουστεί τελευταία για τις εξελίξεις στην προσωπική ζωή της Έλλης Στάη. Τι λέει όμως η ίδια στο Omicron για τον ρόλο που παίζει σήμερα ο έρωτας στη ζωή της και τι αποκαλύπτει;
Μια ωραία γυναίκα όπως εσείς, πώς στέκεται απέναντι στον έρωτα;
Είναι ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου. Οι ερωτικές σχέσεις είναι ζωή άλλωστε, μια ωραία όψη της...

Σήμερα σας λείπει ένας σύντροφος;
Πρέπει να ξέρεις εάν είμαι ή όχι σε σχέση, για να δούμε αν μου λείπει. (γέλια)

Είστε ερωτευμένη λοιπόν;
Είμαι καλά. Αυτό αρκεί.

Ποια στοιχεία είναι εκείνα που σας γοητεύουν σε έναν άνδρα;
Δεν ξέρεις ποτέ τι σε γοητεύει. Και αυτό είναι το ωραίο γιατί αλλιώς θα έχανε τη μαγεία του. Στην αρχή είναι κάτι απροσδιόριστο. Ξέρεις όμως κάποια στοιχεία που θα σε κερδίσουν.

Εσάς τι σας κερδίζει;
Μου αρέσει πολύ η δύναμη στους άντρες. Κάθε φύσης δύναμη: εγκεφαλική, ψυχολογική, σωματική.

Κατηγορηθήκατε πως κινηθήκατε βάσει στρατηγικής στον έρωτα.
Στον έρωτα δεν υπάρχει ποτέ στρατηγική!

Η δική σας εικόνα, αυτή της σιδηράς κυρίας πώς λειτουργεί στις ερωτικές σας σχέσεις;
Είναι δύσκολο... Ο λόγος που με γοητεύει αυτό το στοιχείο του δυναμισμού στους άντρες είναι γιατί έτσι μπορώ να έχω μια ισορροπημένη σχέση. Και επειδή είμαι δυναμική μέχρι θανάτου, μέχρι εξόντωσης των γύρω μου -είτε συνεργάτης είναι είτε ένας σύντροφος- φαίνεται ότι αυτόματα το ζητώ για να μπορέσω να συνυπάρξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου