Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Λεβέντης: Θα ήμουν βλάκας να γίνω τσάμπα δεκανίκι του Τσίπρα

«Για να γίνω δεκανίκι πρέπει να συμμετάσχω στην κυβέρνηση, τσάμπα δεκανίκι θα ήμουν και βλάκας να γίνω» δήλωσε ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης, μιλώντας στον Real Fm 97,8 και την εκπομπή του
Νίκου Στραβελάκη.
«Ούτε ο Πρωθυπουργός μου ζήτησε να μπω στην κυβέρνηση αλλά ούτε και επιθυμώ να μπω, γιατί η εντολή των νέων που ψήφισαν την Ένωση Κεντρώων είναι να την κάνουμε μεγαλύτερη και από 4% να την πάμε 10-14% στις εκλογές. Θεωρώ ότι με τα σημερινά δεδομένα που είναι εν εξελίξει ένα οικονομικό σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ με το οποίο δεν συμφωνώ, το να έμπαινα στην κυβέρνηση απλά για να πάρω 5-6 υπουργεία δεν θα ήταν κόσμιο ούτε για εμένα ούτε για τον Τσίπρα» πρόσθεσε ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων.
Για συνωμοσία εξόντωσης του Πρωθυπουργού έκανε λόγο ο κ. Λεβέντης σημειώνοντας ότι «Η Φώφη, ο Σταύρος και ο Κυριάκος έχουν κάνει άξονα εναντίον του Τσίπρα. Ενώ λένε εμένα δεκανίκι του, που ξέρουν ότι δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ, κρύβουν ότι οι ίδιοι έχουν προχωρήσει σε συνομωσία εναντίον του Πρωθυπουργού» και πρόσθεσε ότι «Η συνομωσία έγκειται  ότι θα έχουν κοινή στάση κρύβοντας το από τον κόσμο. Στο μέλλον θα κάνουν κοινές επιθέσεις στον Τσίπρα με στόχο να εξοντώσουν τον Πρωθυπουργό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου