Δριμεία επίθεση κατά του ΤΑΙΠΕΔ εξαπέλυσαν οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ υποστηρίζοντας ότι με παρέμβαση του σταματάνε 24 από τα 34 έργα, ύψους 23 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία έχει εγκρίνει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και είναι άμεσης προτεραιεότητας για την λειτουργία του λιμανιού, ενώ αφορούν και την περιβαλλοντική προστασία.
Οι εργαζόμενοι σε σημερινή συνέντευξη Τύπου δήλωσαν ότι δεν θα σταματήσουν εδώ, ενώ τόνισαν ότι βρίσκονται στο στάδιο επεξεργασίας νομικών κειμένων για να καταθέσουν αναφορά στον εισαγγελέα διαφθοράς ζητώντας και καταδεικνύοντας συγκεκριμένες ευθύνες.
Επίσης οι ίδιοι κάνουν λόγο για σωρεία παραβάσεων, παρατυπιών τις οποίες έχει πραγματοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ στη διαγωνιστική διαδικασία, ενώ όπως λένε το ΤΑΙΠΕΔ έχει διαπράξει και διαπράττει κατ΄εξακολούθηση το έγκλημα της πλήρους απαξίωσης τους λιμένα.
«Το τελευταίο διάστημα ξαναζήσαμε ένα έργο το οποίο το ζούμε από παλιά με παρέμβαση του ΤΑΙΠΕΔ να κοπεί στην κυριολεξία το πρόγραμμα για υλοποίηση έργων μέσα στο 2017 που έχει εκπονήσει και έχει εγκρίνει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και τα οποία έργα είναι απαραίτητα για την λειτουργία του και την ανταπόκριση του λιμανιού στις φορτοεκφορτωτικές διαδικασίες στο κρηπίδωμα στο εργοστάσιο. Με παρέμβαση του ΤΑΙΠΕΔ, τα έργα συνολικά ύψους 23 περίπου εκατομμυρίων που έχει προυπολογίσει και έχει εγκρίνει ο ΟΛΘ κόβονται στην κυριολεξία. Αυτό είναι το τελευταίο λιθαράκι στην πολιτική απαξίωσης και απομίωσης της αξίας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης», ανέφερε η πρόεδρος διοικητικών υπαλλήλων ΟΛΘ και γενική γραμματέας ΟΜΥΛΕ, Φανή Γουργούρη.
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους τον Αύγουστο το 2012 το ΤΑΙΠΕΔ ενημέρωσε την ΟΛΘ ΑΕ ότι θα πρέπει να ματαιώσει τη διαγωνιστική διαδικασία για το έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας, η οποία βρισκόταν στο τελικό στάδιο της ανάθεσης.
Παράλληλα, τονίζουν πως με το δεύτερο μνημόνιο, ενώ το ΤΑΙΠΕΔ ανέλαβε την υποχρέωση κατάθεσης πρότασης για τη λιμενική πολιτική έως το Σεπτέμβριο του 2012 και παρ΄ότι προσέλαβε πέντε συμβούλους, δεν τη κατέθεσε ποτέ. Όπως λένε οι εργαζόμενοι δεν μπλοκάρονται μόνο σοβαρά έργα υποδομής αλλά ενισχύεται η αποεπένδυση σε πάγια (ηλεκτρομηχανικό εξοπλισμό) και την συντήρησή τους και δημιουργούνται εμπόδια, ώστε να μην γίνονται προσλήψεις.
Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι ενώ στο business plan ορίζονται απαραίτητες επενδύσεις της τάξεως των 309 εκατομμυρίων, το ΤΑΙΠΕΔ τις μείωσε στο ύψος των 229 εκατομμυρίων ευρώ και σύμφωνα με τις πρωθυπουργικές εξαγγελίες ο πήχυς κατέβηκε στα 180 εκατομμύρια, ποσό το οποί είναι υπό διαπραγμάτευση.
Με το έγκλημα να επαναλαμβάνεται όπως λένε οι εργαζόμενοι, το ΤΑΙΠΕΔ μειώνει τις προμήθειες και τα έργα συντήρησης του ηλεκτρομηχανικού εξοπλισμού της ΟΛΘ ΑΕ από τα προυπολογισθέτα και προγραμματισμένα 23 εκατομμύρια ευρώ, στα μισά.
Επίσης, αναφέρθηκαν στο γεγονός ότι τα συνοδά έργα για τη σύνδεση του λιμανιού με τα χερσαία μεταφορικά δίκτυα (σύνδεση με ΠΑΘΕ )θα τα πληρώσει το δημόσιο και θα τα χρηματοδοτήσει ο απλός πολίτης, όταν η πρακτική των απλών παραχωρήσεων τερματικών σταθμών στην Ευρώπη είναι τα συγκεκριμένα έργα να τα υλοποιεί ο παραχωρησιούχος.
Τέλος σχολιάζοντας το θέμα που έχει προκύψει με τον 1ο προβλήτα σημείωσαν ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης δεν έπρεπε να μείνει στις εξαγγελίες του πρωθυπουργού και στα λόγια τονίζοντας παράλληλα ότι πρέπει να αποδοθεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου