Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Τέιλορ: Ενθουσιασμένος που ήρθα στον Άρη

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Άρη, Ζερμέιν Τέιλορ, δήλωσε ενθουσιασμένος που θα συνεχίσει την καριέρα του στη Θεσσαλονίκη.

Ο μπασκετμπολίστας μίλησε στην ιστοσελίδα της ΚΑΕ και αναφέρθηκε στη νέα σελίδα της καριέρας του.
Διαβάστε αναλυτικά όσα είπε:

Για τη μεταγραφή: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Αρη. Ανυπομονώ να ζήσω αυτήν την εμπειρία και να βοηθήσω την ομάδα στο τελευταίο κομμάτι της σεζόν, το οποίο περιλαμβάνει και τους πιο κρίσιμους αγώνες, αυτούς των play-offs. Ανυπομονώ να παίξω για πρώτη φορά στην Ελλάδα».
Για τις πληροφορίες που έχει για τον Αρη: «Μέχρι χθες δεν ήξερα πολλά για τον ΑΡΗ, όμως από την ώρα που ολοκληρώθηκε η συμφωνία, συλλέγω συνεχώς πληροφορίες για τη νέα ομάδα μου. Έρχομαι σε ένα μεγάλο σύλλογο, με μεγάλη ιστορία και πολλούς τίτλους και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γι’ αυτό».
Για τον στόχο του: «Θέλω να βοηθήσω την ομάδα όπως μπορώ για να έχει ένα επιτυχημένο φινάλε στη χρονιά. Θα κάνω ό,τι μου ζητηθεί για να έχει ο Αρης μία καλή πορεία, ιδιαίτερα στα play-offs όπου κρίνονται όλα στη σεζόν. Θα μιλήσω με τον κόουτς και θα κάνω ό,τι μου πει για να έχουμε θετικά αποτελέσματα».
Για την πρεμιέρα του στο ελληνικό πρωτάθλημα: «Δε γνωρίζω πολλά για την ελληνική λίγκα. Αυτό που ξέρω είναι ότι πρόκειται για ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, με αρκετές ομάδες υψηλού επιπέδου. Θέλω πολύ να έρθω και να μάθω περισσότερα, τόσο για το πρωτάθλημα, όσο και για την Ελλάδα για την οποία μου έχουν πει ότι είναι μία πολύ όμορφη χώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου