Οι συναντήσεις έγιναν, με πρωτοβουλία της Κίνησης.
Ο Γιάννης Μαγκριώτης, εκ μέρους της Κίνησης, παρουσίασε στα στελέχη των δύο κομμάτων :
Ο Γιάννης Μαγκριώτης, εκ μέρους της Κίνησης, παρουσίασε στα στελέχη των δύο κομμάτων :
-Τους στόχους και το πλαίσιο λειτουργίας της Κίνησης ΠΡΟOΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
-Τις βασικές πρωτοβουλίες και προτάσεις της, για την ανάπτυξη της
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-Τις βασικές πρωτοβουλίες και προτάσεις της, για την ανάπτυξη της
-Τις ειδικότερες προτάσεις, για την ανάπτυξη της Περιφερικής Ενότητας ΚΙΛΚΙΣ.
-Τις βασικές αδυναμίες και τα λάθη, της σημερινής διοίκησης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην συζήτηση που ακολούθησε, συμφωνήθηκε, ότι είναι αναγκαία :
-Η ανάπτυξη, ενός ολοκληρωμένου και ιεραρχημένου προγραμματικού σχεδίου, για την ανάπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, όπως και της Περιφερικής Ενότητας ΚΙΛΚΙΣ.
-Η συγκρότηση, μιας ευρύτερης συμπαράταξης παραγωγικών και κοινωνικών δυνάμεων, που θα συγκροτήσουν το προοδευτικό αναπτυξιακό σχέδιο, για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Περιφερειακή Κιλκίς.
-Η άσκηση, ουσιαστικού δημοσίου ελέγχου, στις επιλογές της διοίκησης, της Περιφέρειας, σημειώνοντας, ότι η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, είναι ο βασικός φορέας σχεδιασμού και υλοποίησης της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, με την αποκλειστική ευθύνη στην διαχείριση των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ).
-Η ανάπτυξη, ενός ολοκληρωμένου και ιεραρχημένου προγραμματικού σχεδίου, για την ανάπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, όπως και της Περιφερικής Ενότητας ΚΙΛΚΙΣ.
-Η συγκρότηση, μιας ευρύτερης συμπαράταξης παραγωγικών και κοινωνικών δυνάμεων, που θα συγκροτήσουν το προοδευτικό αναπτυξιακό σχέδιο, για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Περιφερειακή Κιλκίς.
-Η άσκηση, ουσιαστικού δημοσίου ελέγχου, στις επιλογές της διοίκησης, της Περιφέρειας, σημειώνοντας, ότι η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, είναι ο βασικός φορέας σχεδιασμού και υλοποίησης της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, με την αποκλειστική ευθύνη στην διαχείριση των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ).
-Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, είχε στην διάθεση της, περίπου 1.5 δις ευρώ, από το 4ο ΚΠΣ (ΕΣΠΑ), την προηγούμενη προγραμματική περίοδο και στην τρέχουσα, περισσότερα από 1 δις ευρώ και τα αποτελέσματα είναι περιορισμένα.
-Τα αναπτυξιακά αποτελέσματα, είναι δυσανάλογα, των πόρων που διατίθενται και των δυνατοτήτων της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ οι καθυστερήσεις, που παρατηρούνται, στην υλοποίηση των έργων και οι υπερβάσεις των προϋπολογισμών τους, σε πολλές περιπτώσεις, έχουν προκαλέσει την εισαγγελική παρέμβαση.
-Τα αναπτυξιακά αποτελέσματα, είναι δυσανάλογα, των πόρων που διατίθενται και των δυνατοτήτων της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ οι καθυστερήσεις, που παρατηρούνται, στην υλοποίηση των έργων και οι υπερβάσεις των προϋπολογισμών τους, σε πολλές περιπτώσεις, έχουν προκαλέσει την εισαγγελική παρέμβαση.
-Η Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς, έχει πληγεί από την κρίση, περισσότερο, από άλλες περιοχές.
-Τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, στον πρωτογενή τομέα, στην μεταποίηση, στον ειδικό τουρισμό, στην εκπαίδευση, στις ΑΠΕ και ιδιαίτερα στην αξιοποίηση του ισχυρού αιολικού δυναμικού της, δεν έχουν αξιοποιηθεί.
Ένας, από τους βασικούς λόγους, είναι και η μη ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων, για την οδική σύνδεση του Κιλκίς με την Θεσσαλονίκη και τα μεγάλα οδικά δίκτυα της χώρας και της Ευρώπης.
Μάλιστα, τα δυο τμήματα Α/Κ ΑΣΥΡΟΥ- ΝΕΑ ΣΑΝΤΑ και Είσοδος Κιλκίς, που δημοπρατηθήκαν το 2010 και το 2012, αντίστοιχα και έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί και τα δυο μέχρι το 2015, έχουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και προβλέπεται να ολοκληρωθούν, σε διπλάσιο τουλάχιστον χρόνο, από αυτόν που προέβλεπαν οι αρχικές συμβάσεις.
-Επίσης, δεν έχουν προχωρήσει καθόλου, οι εργασίες αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής.
-Τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, στον πρωτογενή τομέα, στην μεταποίηση, στον ειδικό τουρισμό, στην εκπαίδευση, στις ΑΠΕ και ιδιαίτερα στην αξιοποίηση του ισχυρού αιολικού δυναμικού της, δεν έχουν αξιοποιηθεί.
Ένας, από τους βασικούς λόγους, είναι και η μη ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων, για την οδική σύνδεση του Κιλκίς με την Θεσσαλονίκη και τα μεγάλα οδικά δίκτυα της χώρας και της Ευρώπης.
Μάλιστα, τα δυο τμήματα Α/Κ ΑΣΥΡΟΥ- ΝΕΑ ΣΑΝΤΑ και Είσοδος Κιλκίς, που δημοπρατηθήκαν το 2010 και το 2012, αντίστοιχα και έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί και τα δυο μέχρι το 2015, έχουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και προβλέπεται να ολοκληρωθούν, σε διπλάσιο τουλάχιστον χρόνο, από αυτόν που προέβλεπαν οι αρχικές συμβάσεις.
-Επίσης, δεν έχουν προχωρήσει καθόλου, οι εργασίες αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου