1. Πώς θα υλοποιήσει τους στόχους του, ως το τέλος του 2019 ο ΟΣΕΘ, όταν στελεχώνεται από ελάχιστους υπαλλήλους και, ενδεικτικό της κατάστασής του, δεν διαθέτει καν ιστοσελίδα ;;;
2. Πόσα λίτρα καυσίμων αγοράστηκαν, συγκριτικά, στα δύο υπό εξέταση διαστήματα (Αύγουστος-Δεκέμβριος 2016 και 2017); Πόσα χιλιόμετρα έγιναν με επιβάτες (παραγωγικά χιλιόμετρα); Υπάρχει
καρτέλα κίνησης για κάθε λεωφορείο;
3. Πόσα οχήματα είχαν και πόσα έχουν πιστοποίηση από ΚΤΕΟ; Η ΕΛΒΟ, εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που είχε αναλάβει έναντι του ΟΑΣΘ, από προηγούμενη σύμβαση; Η επιλογή της έγινε κατόπιν διαγωνισμού; Υπάρχει συμβατική υποχρέωση των εταιριών οι οποίες προμηθεύουν με λεωφορεία τον ΟΑΣΘ, για την συντήρησή τους; Αν ναι, τηρείται;
4. Τα έσοδα των δύο, υπό σύγκριση, πενταμήνων από ποιές πηγές προήλθαν (τακτική και έκτακτη επιχορήγηση, διαφορά ΦΠΑ, εισιτήρια κ.α.); Αντιστοίχως, τα έξοδα, που οφείλονται;
5. Την άνω των 130 εκατομμυρίων αντισταθμιστική οφειλή του Κράτους προς τον ΟΑΣΘ, εξακολουθεί να την διεκδικεί η νέα διοίκηση;
6. Συνεχίζει η νέα διοίκηση να υποβάλλει μηνύσεις σε όσους παρακωλύουν, παράνομα, την κίνηση των λεωφορείων;
Υ. Γ. : Εκτός από τα δικά μου, έμειναν αναπάντητα και πολλά άλλα ερωτήματα και παρατηρήσεις δημοτικών συμβούλων. Τελικά ήταν μια ανώφελη ενημέρωση, η οποία απλώς κατέδειξε την ανικανότητα και τα, κομματικά, κριτήρια επιλογής των διοικήσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου