Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Γ. Μπουτάρης: Δεν είμαι ανακουφισμένος που δεν είμαι ξανά υποψήφιος - Αγωνιώ για την επόμενη μέρα

Αποτέλεσμα εικόνας για Γ. Μπουτάρης:
Την αγωνία του για την επόμενη μέρα στη Θεσσαλονίκη, εξέφρασε ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης, στο χαιρετισμό που απηύθυνε στη συνέντευξη τύπου για τη θεσμοθέτηση του πανευρωπαϊκού βραβείου «Αυτοκράτειρα Θεοφανώ»
(Empress Theophano).

Ο κ. Μπουτάρης αφού εξέφρασε τη χαρά του και την περηφάνια του για το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη θα είναι η έδρα των βραβείων, τόνισε πως δεν είναι ανακουφισμένος με το γεγονός ότι δεν θα είναι ξανά υποψήφιος δήμαρχος, αλλά αντίθετα αγωνιά για την επόμενη μέρα.
«Ξέρετε ότι έχω αποφασίσει να μην είναι είμαι ξανά υποψήφιος για τη θέση του δημάρχου της πόλης μας. Αυτό παρά τα όσα πιστεύουν πολλοί δεν μου είναι ανακούφιση. Αντίθετα είναι πηγή αγωνίας. Έχω αγωνία για το αν η επόμενη μέρα των δημοτικών εκλογών θα εγγυάται ότι η πόλη θα τραβήξει την πορεία που η Πρωτοβουλία και γω χαράξαμε τις δύο τελευταίες τετραετίες που πέρασαν. Σίγουρα για πολλά μας έχουν κατακρίνει. Για κάποια δίκαια και για άλλα δίκαια. Όλοι παραδέχονται ότι τα χρόνια αυτά η πόλη άλλαξε. Άνθισε και έδειξε το τρομερό δυναμικό δημιουργικότητας και προόδου που τόσο καιρό έκρυβε σαν μυστικό μέσα της. Η Θεσσαλονίκη έδειξε ότι ήταν και παραμένει ένα μεγάλο μητροπολιτικό σταυροδρόμι Βορρά και Νότου. Δύσης και Ανατολής. Κόμβος επικοινωνίας και ανταλλαγής. Αυτό φυσικά δεν είναι δικό μας και δικό μου προσωπικό κατόρθωμα. Το κατάφεραν άνθρωποι με μεράκι φαντασία και πάνω από όλα επίπονη προσπάθεια. Χρειαζόταν κάποιον να τους ενθαρρύνει. Κάποιον να ανοίξει τις πόρτες και τα παράθυρα να μπει φρέσκος αέρας. Αυτό δεν πρέπει να στομώσει ή να ανακοπεί. Αντίθετα ότι εμπνέει και ωθεί προς την πορεία αυτή, είναι όχι μόνο καλοδεχούμενο αλλά επιβεβλημένο», ανέφερε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου